رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان ملاير گفت: عبور راه آهن غرب كشور از شهرستان ملاير نقش موثري در توسعه همه جانبه اين شهرستان خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان همدان، غلامحسين تقوي در رابطه با عملكرد اين شهرستان در زمينه راه آهن گفت: راه آهن غرب كشور به عنوان كريدور غربي براي اتصال ايران از مرز خسروي به كشور عراق و در نهايت به بندر لازقيه در سوريه متصل مي شود.
وي افزود: با به ثمر رسيدن پروژه ، شهرستان ملاير به پيشرفت هاي بزرگي دست خواهد يافت و با راه اندازي و انجام زير ساخت راه آهن ، سرمايه گذاري ذوب آهن، صنايع سنگين و همچنين انتقال ملزومات مورد نياز از گمركات و بنادر باعث توسعه شهرستان و استان خواهد شد.
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان ملاير افزود: عمليات اجرايي فاز اول راه آهن اراك –ملاير به طول 90 كيلومتر (از سمنگان در استان مركزي تا شهر ملاير) ريل گذاري شده و در سفر سوم رياست جمهوري به بهره بهره برداري رسيد و هم اكنون در هفته چهار سرويس و سفر به سمت مشهد مقدس انجام مي شود. 
تقوي عنوان كرد: در حوزه استحفاظي استان همدان بيش از 90 درصد عمليات زيرسازي فاز دوم و سوم انجام شده و آماده ريل گذاري است.
وي در رابطه با اقدامات اين شهرستان در خصوص فعاليت هاي راهداري اظهار كرد: نصب علائم راهنمائي و رانندگي راه ها، شانه زني و احداث پاركينگ در راه هاي اصلي وعمليات خط كشي دوره اي راه هاي حوزه استحفاظي از جمله اين اقدامات است.
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان ملاير در پايان خاطر نشان ساخت: احداث و مرمت ابنيه فني، عمليات لكه گيري آسفالت نيز از ديگر اقدامات اين شهرستان در حوزه راهداري است.

 

برچسب ها: فاز ، اراک ، راه آهن ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار