رئيس سامانه 137 شهرداري منطقه 6 از آموزش بيش از 3هزار شهروند ساکن منطقه و جذب يک هزار و 500 نفر ناظر افتخاري در سال 91 خبر داد.

محرابيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مشارکت بيشتر شهروندان در امر نظارت بر عملکرد سامانه 137 حوزه آموزش سامانه منطقه 115 جلسه آموزشي برگزار کرد و در اين جلسات به بيش از 3 هزار و 200 تن از شهروندان ساکن در منطقه در خصوص چگونگي بهره گيري از سامانه 137 آموزش داشته است.
وي در ادامه تصريح کرد: از بين آموزش ديدگان، هزار و 500 نفر به عنوان ناظر افتخاري جذب سامانه و بر عملکرد شهرداري منطقه نظارت دارند.
وي در ادامه اظهار داشت: ميزان پاسخگويي از 25 ساعت در سال 90 به بيش از 79 ساعت در سال 91 رسيده که ميانگين زمان پاسخگويي به پيام ها بوده است و شامل پيام هايي مي گردد که برخي در طول 24 ساعت و برخي با توجه به حجم عمليات نياز به زمان طولاني ماهيانه داشته است.
محرابيان خاطرنشان کرد: طبق آمار بدست آمده، شهروندان ساکن در منطقه طي سال گذشته 98 درصد از عملکرد سامانه 137 رضايت داشتند که در مقايسه با رضايت 96 درصدي سال 90، افزايش رضايت شهروندان را به دنبال داشته است./ز
برچسب ها: ناظر ، افتخاری ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار