رئيس مستعفي هئيت اسکي همدان گفت: از آن جايي که رياست هیئت اسکي پتانسيل و وقت بسيار زيادي مي‌خواهد، اين توان را براي ادامه دادن در خود نديده و استعفا دادم.

يوسف آزاديان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئله استعفاي من به حدود يک سال پيش باز مي‌گردد و به علت گرفتاري و نبود وقت توان ادامه فعاليت در سمت رياست هئيت را ندارم.

رئيس سابق هیئت اسکي همدان افزود: من حدود 34 سال يعني از زمان پيش از انقلاب رياست هیئت را بر عهده داشتم و با حدود 15 مدير کار کرده‌ام.

وي ادامه داد: اسکي همدان را از صفر به اين جا رسانده‌ايم و اين امر مرهون تلاش جمع زيادي از علاقه‌مندان به پيشرفت و رشد اسکي همدان بود.

آزادیان تاکيد کرد: خوش بختانه در حال حاضر همدان به يکي از قطب‌هاي اسکي کشور تبديل شده و اسکي‌بازان ما نيز در مسابقات عملکرد بسيار خوبي داشته‌اند.

وي تصریح کرد: برخلاف برخي رشته‌هاي  ورزشي ديگر فعاليت در پيست اسکي و رياست در آن، وقت رئيس هیئت را مي‌گيرد.

رئیس سابق هیئت اسکی همدان ادامه داد: رئيس هیئت بايد پتانسيل بسيار زيادي داشته باشد و من اين توان را براي ادامه کار در پست خود نمي‌ديدم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم در ادامه نيز هیئت اسکي همدان با تمام توان و تلاش خود براي پيشرفت و ارتقای سطح اسکي همدان تلاش کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار