سرمربی تیم والیبال کاله مازندران بعد از کسب اولین پیروزی در رقابتهای باشگاه های مردان آسیا گفت: اگرچه بازی را پیروز شدیم اما انتظاراتم از این بازی برآورده نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهروز عطایی که امروز به همراه تیم کاله مقابل چین تایپه پیروز شد در باره این بازی گفت: بازی امروز بازی خوب و تماشاگر پسند بود اما از کیفیت بازی راضی نبودم و انتظاراتم برآورده نشد. استری و اضطراب باعث شد تا بازیکنان پر اشتباه بازی کنند و سرویس ها را از دست بدهند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بازی اول بود بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته بودند و با استرس فراوان بازی کردند و همین باعث شد تا تیم حریف از فرصت استفاده و در ست های اول و دوم با انگیزه مصاعف بازی کند. البته با توجه به اینکه والیبال ایران پیشرفت کرده سایر تیم ها مقابل تیم های ایرانی همیشه با انگیزه بازی می کنند و دیدید که حتی در این دو ست ما را تا آستانه شکست پیش بردند.

عطایی با اشاره به تجربه بازیکنانش ادامه داد: تجربه بالای بازیکنان ما باعث شد که در شرایط سخت تصمیمات درست را بگیرند و کمتر اشتباه کنند.

وی در خصوص تیم امارات گفت: هیچ شناختی از تیم امارات نداریم و همه اطلاعات ما از جریان بازی خواهد بود مثل بازی امروز. در مورد بازیکنان کمکی هم باید بگویم که تجربه بازارگرد و هوشیاری سجادی باعث شد تا در اواسط ست دوم و ست سوم بازی بهتری را نمایش دهیم.

کاپیتان تیم کاله هم در مورد این بازی گفت: بازی اول سخت است و این بازی را هم با استرس شروع کردیم اما در ادامه بهتر شدیم و به نتیجه دلخواه رسیدیم.

عادل غلامی افزود: مقابل همه حریفان با تمام قدرت به میدان می رویم و از تجربه سال قبل استفاده می کنیم./آق
برچسب ها: والیبال ، کاله ، عطایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار