نمایش "باغ آلبالو" اثر آنتون چخوف به کارگردانی محمد حسن معجونی در ۱۲ اجرای نخست خود، میزبان 2900 تماشاگر بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی گروه تئاتر "لیو"، این نمایش از روز ۱۸ فروردین در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر با ظرفیت ۲۱۲ صندلی به صحنه رفته است و در اغلب شب های اجرا، پذیرای تماشاگرانی بیش از ظرفیت سالن بوده است.
در نمایش "باغ آلبالو" بازیگرانی چون هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، سارا افشار، به آفرید غفاریان حضور دارند.
این گروه در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود، هم زمان با اجرای "باغ آلبالو"، دفتر اجرای این نمایش را هم برای علاقمندان تهیه و تنظیم کرده است.
این دفتر شامل گزیده هایی از نوشته های منتقدان و کارگردانان و تحلیلگرانی چون هارولد بلوم، دیوید ممت،  هاروی پیتچر و جیورجیو اشتره­ لر در مورد نمایشنامه "باغ آلبالو" آنتوان چخوف است. همچنین در این مجموعه تحلیل های محمد حسن معجونی، کارگردان این نمایش، در حین جلسات دراماتورژی و تمرین، در مورد اثر و کاراکترها برای روشن شدن  نقطه نظرات این اجرا گنجانده شده است.
علاوه بر این این دفتر را شبنم خوشدل و پارسا بهشتی گردآواری کرده اند.
دفتر اجرای "باغ آلبالو"  هم زمان با اجرای این نمایش در تماشاخانه ایران هر به قیمت سه هزار تومان به فروش می رسد.
بر اساس این گزارش، نمایش "باغ آلبالو" هر شب ساعت 19:30 به صحنه می رود و علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به آدرس http://tamashakhaneh.ir/ticket/buyticket.aspx?MovieId=55  مراجعه کنند. همچنین همه روزه تعداد محدودی بلیت برای فروش در گیشه تماشاخانه ایرانشهر ارائه می شود.
گفتنی است، "باغ آلبالو" شنبه، ۷ اردیبهشت ماه، اجرای فوق العاده خواهد داشت و خرید بلیت آن از طریق سایت تماشاخانه امکان پذیر است. همچنین تماشاگران برای ارائه پاسخ و نظرات خود می توانند با شماره ۰۹۳۷۹۰۹۴۰۱۴ تماس بگیرند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار