در نشست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با تنی چند از نمایندگان زن و فعالان حوزه زنان مطرح شد: توجه به مسایل فرهنگی ، اجتماعی و نقش آموزشی زنان در همه ابعاد شهری می‌تواند بر ارتقا نقش شهروندی و توسعه شهری بیافزاید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت"  در جریان نشستی با تنی چند از نمایندگان زن و گرو ه‌های فعال در حوزه زنان برحضور فعال و حمایت ستاد خدمتگزاران از گروه‌ها و برنامه آنان تاکید شد. باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه  را زنان تشکیل می‌دهند می‌تواند بستر و زمینه لازم  را برای حضور نمایندگان این قشر در حوزه‌های شهری  فراهم سازد . در حوزه های شهری با‌ید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تصمیم سازی صورت گیرد که بتوان در همه بخش و زمینه ها ضمن ارتقا حضور فعال زنان ، از خلاءهای موجود نیز کاست .

گفتنی است در این نشست تاکید شد: دقت نظر و هوشمندی زنان می‌تواند مهارت زندگی شهری را ارتقاء بخشد و از سوی دیگر حساسیت آنان نسبت به موضوع های شهری  سبب خواهد شد تا کمبود های شهربرای این اقشار مد نظر قرارگیرد. توجه به مسایل فرهنگی ، اجتماعی و نقش آموزشی زنان در همه ابعاد شهری می تواند بر ارتقا نقش شهروندی و توسعه شهری بیافزاید.

همچنین در این نشست بر حمایت از زنان فعال در عرصه های اجتماعی و فرهنگی ، بکارگیری زنان نخبه و دانش آموخته در حوزه‌های شهری و تخصص‌های مورد نیازحوزه شهری ، فراهم سازی زمینه فعالیت در حوزه های مدیریت شهری با توجه به نیاز ها ، بکارگیری ظرفیت ها و رصد مسایل و مشکلات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ، حمایت از زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست و  ایجاد بانک ایده در حوزه شهری و مولفه‌های فرهنگی واجتماعی  مربوط به این قشر تاکید شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار