رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از انسجام و همسویی فعالیت ها به عنوان گامی در راستای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی یاد کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، محمد هادی زاهدی در جلسه مشترک هیئت مدیره و شورای مدیران موسسه با اشاره به پراکندگی حوزه های فعالیت به عنوان یکی از دشواری های حوزه فرهنگ اظهار داشت: پراکندگی و گستردگی عملکرد در حوزه فرهنگ نباید موجب کاهش انسجام و توجه به اهدف اصلی که همانا ارتقاء فرهنگ رضوی در میان اقشار جامعه و به ویژه در میان نسل جوان است، شود.

وی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی را از موفق ترین موسسات فرهنگی در مجموعه آستان قدس رضوی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید تمدن سازی و ارائه مدل مناسب و اصولی سبک زندگی را به عنوان یکی از وظایف اساسی در بخش فرهنگ مورد اهتمام ویژه قرار داد که این موسسه در این راستا اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است.

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این موسسه با داشتن اضلاع مهم و کلیدی خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی می تواند با پیگیری اهداف وهمچنین حفظ انسجام در حوزه برنامه ریزی و عملکرد، تا حد زیادی در اشاعه و ارتقاء فرهنگ دینی و رضوی اثرگذار باشد.

عضو هیئت مدیره موسسه افزود: حضور در آستان قدس رضوی و وجود چنین ظرفیت گسترده ای، فرصتی از جانب خداوند و امام هشتم است که باید از آن برای خدمت رسانی هرچه بهتر استفاده کنیم.

در پایان این جلسه نیز مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت تأمل میان مجموعه ها و موسسات مختلف فرهنگی در آستان قدس رضوی اظهار داشت: همسویی و استفاده از ظرفیتهای آستان قدس رضوی می تواند تا حد زیادی در اثربخشی برنامه های مختلف فرهنگی نقش بسزایی ایفا کند.

رضا خوراکیان در ادامه به تبیین و معرفی اقدامات مختلف موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در جنبه های مختلف و همچنین ارائه توضیحاتی در خصوص بخشی از برنامه های این موسسه در سال جدید پرداخت./س
 
برچسب ها: انسجام ، فعالیت ، تحقق ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.