آندره امت ستاره خارجی بسکتبال لبنان در مسابقه اسلم دانک پیش از دیدار آل استار برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از مسابقه آل استار لیگ لبنان که امشب بین تیم های بیروت و خارج از بیروت برگزار می شود مسابقات 3 بر2 ، اسلم دانک و پرتاب سه امتیازی برگزار شد که در مسابقه اسلم دانک، آندره امت اول و دشاون سيمز و عمر ایوبی دوم و سوم شدند.
 
در مسابقات پرتاب های 3 امتیازی هم میلو ابوجائودی  و عمر ترک اول و دوم شدند در یک اسپنر ستاره الریاضی به خاطر فوت یکی از اقوامش در این مسابقه شرکت نکرد و اسماعیل احمد هم به دلیل مصدومیت در رقابت سه امتیازی غایب بود اما ترکیب تیم های آل استار هم با رای گیری کاربران در قالب 2  تیم بیروت و خارج از بیروت مشخص شدند.
 
مربیگری تیم بیروت را فواد ابوچاکر ا سرمربی ساحبس بر عهده دارد رودريگه اکي، الی استفان، جین عبدالنور، دشاون سيمز و جولیان خزوع ترکیب این تیم را به انتخاب کاربران تشکیل می دهند.

جومو جائیس هم هدایت تیم خارج از بیروت را با ترکیب رونی فهد ،جی یانگ بلاد،  آندره امت،‌ باسل با ئوجی و مایک فریزر بر عهده دارد، از تیم شامویل با توجه به احتمال  مصدومیت بازیکنان نماینده ای در بازی آل  استار حضور ندارد  و فادی الخطیب نیز به خاطر مصدومیت در هیچ رقابتی شرکت نکرد.

*** حل مشکل بازی جلیل آکیندله

 جلیل آکیندله جایگزین اصغر کار دوست در تیم شامویل  با توجه به عدم صدور  اجازه بازی  از طرف تیم سابقش در ایتالیا  دو هفته  قبل امکان  بازی در ترکیب تیم جدید  خود  را نداشت اما با صدور رضایت نامه از تیم سابق مشکل این بازیکن برای بازی در ترکیب  شامویل حل شد و از طرفی رشاد اندرسون بازیکن سابق ماهان هم به عنوان  یار دوم خارجی قرار داد خود با شامویل را قطعی کرد.

*** آستین جانسون در ترکیب asu اردن
 
 در حالی  که  این دوره از مسابقات غرب آسیا از تیم های مثل آرامکس و ارتودکسی اردن خبری نیست تیم  asu به نمایندگی از این کشور در غرب آسیا شرکت کرده و آستین جانسون نیز به عنوان یار خارجی این تیم را همراهی می کند.
 
مسابقات غرب آسیا  از 21 اردیبهشت در دهوک عراق برگزار می شود./مح

برچسب ها: آندره ، بسکتبا ل ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار