معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا گفت: اگر در انتخابات 88 فریب بزرگ دشمن «تهمت تقلب» بود، به نظر می‎رسد در انتخابات 92 فریب بزرگ موضوع «مذاکره و سازش با آمریکا» و نشان دادن راه حل مشکلات اقتصادی در موضوع مذاکره با آمریکاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حمیدرضا مقدمفر در پنجمین همایش عاشقان ولایت در مشهد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای سال 91 تعبیر رزمایش را به کار بردندکه حقیقتا سال گذشته رزمایشی برای مردم ایران بود و مردم نشان دادند که آماده خلق حماسه هستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در سال 91 با وجود فشارهای اقتصادی و گرانیها توانست آن حماسه عظیم را در 22 بهمن به منصه ظهور بنشاند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه با تاکید بر لزوم بصیرت و دشمن شناسی و شناخت سناریوهای دشمن به عنوان یکی از الزامات حماسه سیاسی خاطرنشان کرد: مطالبی که در فرمایشات حضرت آقا در روز اول سال در حرم مطهر بیان شد، دریایی از معارف سیاسی و محتوای غنی و روشنگرانهای بود که باید بیش از این مورد کنکاش، تبیین و توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا اذعان داشت: اگر در انتخابات 88 فریب بزرگ دشمن «تهمت تقلب» بود، به نظر میرسد در انتخابات 92 فریب بزرگ موضوع «مذاکره و سازش با آمریکا» و نشان دادن راه حل مشکلات اقتصادی و... در موضوع مذاکره با آمریکاست.

وی افزود: آمریکاییها از مذاکره، تسلیم مردم ایران را طلب میکنند و عدهای در داخل مانند دوران هاشمی و خاتمی به دنبال این وابستگی و در واقع ذلت و توقف رشد و شکوفایی کشور هستند.

مقدمفر گفت: آمریکاییها نه تنها به دنبال حل مشکلات ما نیستند بلکه به‏دنبال متوقف کردن پیشرفتهای ایران هستند، در حالی که آنها حتی هم پیمانان خود مانند برخی از اعضای اتحادیه اروپا مثل یونان را نمیتوانند نجات دهند، از طرفی آمریکا خود نیز در بحران شدید اقتصادی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو پیچیدهترین شرایط را نسبت به 32 انتخابات گذشته داریم، اظهار کرد: در همه انتخاباتها تنها دو یا سه قطب داشتیم در حالیکه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری چند قطبی است؛ اتفافات عجیب نیز در این انتخابات بسیار است که از جمله آنها میتوان به پیوند پنهانی میان جریان انحرافی و فتنه و تقسیم کار میان خود اشاره کرد.

مقدم‌فر در ادامه به تشریح اشتراک‌های جریان انحراف و فتنه پرداخت و گفت: یکی از این اشتراکات در سیاست خارجی و در موضوع مذاکره با آمریکا است، هردوی آن‌ها به دنبال مذاکره و ارتباط با آمریکا هستند.

وی افزود: تسامح و دوری از ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اخلاقی در مسایل اجتماعی از وجوه مشترک دیگر آنهاست.

مقدمفر با اشاره به مخالفت جریان فتنه و انحراف با سپاه و بسیج گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون مخالفت با سپاه و بسیج به عنوان یکی از شاخصهای مهم شناخت منحرفین و عوامل داخلی دشمن در کشور بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبردهای کنونی دشمن برای انتخابات پیش رو گفت: نخستین راهبرد دشمن کاهش مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای و دومین راهبرد، ایجاد ناامنی و نشان دادن عدم سلامت انتخابات به هر وسیله ممکن است.

وی سومین راهبرد دشمن را ایجاد درگیری و چالش در میان مسئولان عنوان کرد و متذکر شد: ایجاد اختلاف در جامعه به ویژه درمیان مسئولان و انجام رفتاری که مطابق میل و خواست دشمن است، از راهبردهای عملیاتی و مهم آنان است.

مقدمفر در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر نقش سپاه و بسیج در انتخابات اظهار کرد: سازمان بسیج و سپاه به دنبال حمایت از هیچ مصداق خاصی نیست و از شخص خاصی حمایت نمی‌کند، این درحالی است که دشمنان در تمامی انتخاباتها همواره تلاش دارند به این مجموعه اصیل انقلاب تهمت حمایت از کاندیدای خاص را وارد نمایند و به نوعی در نیروهای انقلاب انفعال ایجاد کرده و بسیجیان را از ماموریت بزرگ بصیرت افزایی و کمک به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و تقویت حضور و مشارکت مردم، باز دارند/س 

برچسب ها: فریب ، بزرگ ، مذاکره ، با ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.