سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بحث تغییر زمان بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان از اساس اشتباه بود و ما هیچ درخواستی از 2 تیم برای تغییر زمان بازیشان با یکدیگر نداشتیم.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان هیچ تغییری نخواهد کرد و در زمان مقرر انجام می شود چرا که این بازی حساس و مهم و در تعیین قهرمانی لیگ برتر تاثیر گذار است.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال در ادامه اظهار داشت: هیچ کدام از تیم های فولاد خوزستان و استقلال هم پیشنهاد تغییر بازیشان را نداده بودند.
 
وي گفت: تیم هایی که در معرض سقوط به لیگ برتر و گرفتن سهمیه آسیایی نیستند می توانند براي تغییر بازیشان از سازمان لیگ درخواست کنند تا پس از بررسی زمان بازي اين دو تيم  را تغییر دهیم.

تاج تصریح کرد: بر این اساس گهری ها می توانند براي تغییر زمان بازیشان درخواست کنند ما اگر ببینیم بازیهای این تیم مقابل حریفانشان تاثیری ندارد، زمان دیگری را برای بازیشان در نظر می گیریم.
 
وی درباره تغییر زمان بازی پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی گفت: اگر تیم فوتبال سپاهان موافقت کند بازی پرسپولیس و ملوان را تغییر می دهیم در غیر این صورت در همان زمان مقرر بازی برگزار می شود.

سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد:  ما تمام سعی مان را می کنیم که بازیهای لیگ برتر در زمان مقرر برگزار شود و در خواست تیم ها برای تغییر زمان بازیشان را بررسی خواهیم کرد./مح
برچسب ها: تغییر ، زمان ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار