رئیس دفتر محیط زیست شهرداری منطقه 8 از عملیات طعمه گذاری ضربتی در خصوص ا‌محای جانوران مضر شهری در اتوبان امام علی (ع) در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیمان مکی‌ با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست شهروندان و در قالب طرح ضربتی ا‌کیپ عملیاتی ناحیه 3 با مراجعه به اتوبان امام علی (ع) اقدامات لازم را در خصوص ا‌محای جانوران مضر شهری انجام دادند.
وی اظهار داشت: این عملیات به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری از جمله موش، مبارزه با آلودگی و کاهش جمعیت این جانوران بوده که در محدوده اتوبان امام علی (ع) و اطراف آن اقدام به شناسایی کلنی ها و طعمه گذاری گردید.
وی با اشاره به آموزش مباحث زیست محیطی به متصدیان اصناف در سطح منطقه گفت: کارشناسان واحد محیط زیست با حضور در خیابان در دشت به آموزش متصدیان اصناف این محدوده و ارائه بروشورهای اطلاع رسانی، کتاب آموزشی و تله چسبی پرداختند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان با حضور در دبستان بنت الهدی در خصوص افزایش سطح آگاهی دانش آموزان به مباحث زیست محیطی از جمله آلودگی صوتی که شامل تعریف صوت و پنجره دو جداره پرداختند و کتابهایی نیز با عنوان " آلودگی صوتی " در بین دانش آموزان توزیع گردید./ل
برچسب ها: اتوبان ، جانوران ، مضر ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار