مربي سابق تيم دبيري تبريز گفت: تيم دبيري براي قهرماني بسته ميِ‌شود اما من پتانسيل اين کار را در خود نمي‌بينم به همين دليل در اين تيم نمي‌مانم.

حسين قضايي مربي سابق دبيري تبريز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم دبيري فصل گذشته عنوان چهارمي جدول را از آن خود کرد کسب اين مقام براي من تجربه‌ي بزرگي بود اما اين پتانسيل را در خود نمي‌بينم هدايت تيمي را به عهده گيرم که تمام برنامه‌هايش براي قهرماني است زيرا در اين صورت تمام زحمات مسئولان به هدر مي‌رود.

وي افزود: طي صحبت‌هايي که با مدير عامل باشگاه صورت گرفت متوجه خواسته‌هاي باشگاه شدم اما تجربه‌ي کافي براي بستن يک تيم به منظور رسيدن به قهرماني نداشتم به همين دليل با وجود علاقه‌اي که به باشگاه داشتم مجبور شدم جدا شوم، از سوي ديگر شنيدم که وحيد شمسايي مربيگري تيم را به عهده مي‌گيرد.

قضايي در ادامه بيان داشت: شمس و شمسايي به طور حتم مي‌توانند جوابگوي انتظارات باشگاه باشند و طبق برنامه‌ پيش روند. اميدوارم باشگاه با توجه به زحماتي که تا کنون کشيده به خواسته‌هاي خود برسد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: چند پيشنهاد از تيم‌هاي مختلف داشتم اما هنوز در مورد هيچ يک فکر نکرده‌ام، زمانيکه باشگاه‌ها به صورت رسمي درخواست همکاري کنند بهترين تصميم را خواهم گرفت البته يک تيم که در فصل گذشته عملکرد خوبي داشته نيز صحبت‌هايي براي حضورم در کادر فني داشته اما همانطور که گفتم منتظر مي‌مانم تا باشگاه‌ها به صورت رسمي درخواست همکاري دهنند./آق
برچسب ها: تیم ، تجربه ، هدایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار