مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: پس از به تاخیر افتادن مسابقات کشورهای اسلامی تمرینات تیم ملی را تعدیل کردیم و با تمرکز بیشتری به آماده‌سازی بچه‌های پردازیم.

ستاره موسوی مربی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دومین اردوی سال جدید را 9 اردیبهشت به مدت 5 روز در کبکانیان برپا می‌کنیم که طی آن طبق برنامه‌های تعدیل شده از سوی مسئولان مربیان تیم ملی، به تمرین می‌پردازیم.

وی افزود: با تاخیری که در رقابت‌های کشورهای اسلامی پیش آمد، فشار تمرینات هم از برنامه‌های ما حذف شد و حال با ارامش بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنیم و نقطه اوج مان را برای مهرماه یعنی هنگام مسابقات کشورهای اسلامی و آذرماه زمان برگزاری رقابت‌های آسیایی می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: به طور کلی برنامه‌های بدنسازی دقیقی را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر بچه‌ها طراحی کرده‌ایم تا توانایی دو یا چند مسابقه پشت سر هم را داشته باشند و نیز بدن ملی‌پوشان برای شرایط مسابقه آماده شود.

موسوی اضافه کرد: برای آمادگی هر چه بیشتر بچه‌ها 2 تورنمنت برون‌مرزی تا هنگام مسابقات آسیایی در نظر گرفته‌ایم  که این اتفاق می‌تواند آمادگی و ورزیدگی بچه‌ها را افزایش دهد و نیز آنها را با فضای پیکارهای پیش رو آماده‌تر می‌سازد.

وی در ادامه یادآور شد: ادامه اردوها از 30 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد و نیز 13 خرداد تا 17 خرداد و 1 تیر تا 5 تیر و 21 تیر تا 25 تیرماه  خواهیم داشت که پس از آن به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هنوز برنامه‌ریزی دقیقی برای ادامه اردوها نداریم ولی آنچه مسلم است برای جلوگیری از افت بدنی ملی‌پوشان با همفکری مسئولان فدراسیون برنامه‌ درستی را تنظیم می‌کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار