کارگاه های رایگان"حق در زندگی" ویژه آشنایی مخاطبان و خانواده ها با مباحث حقوقی و رویه های قضایی از اول اردیبهشت ماه روزهای یکشنبه هر دو هفته یکبار در خانه فرهنگ و کتابخانه عظیمی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگی هنری منطقه یک، این نشست ها با هدف آشنایی خانواده با استیفای حق در زندگی و نیز ماهیت و لزوم قوانین اجرایی در کشور و همچنین آشنایی با مراجع و سیر قانونی حقوق به صورت کارگاه هایی کاملا" کاربردی اجرا می شود.
در این کارگاه که در بخش اجرا می شود ابتدا به تعاریف، تبین و مضامین حقوق خانواده پرداخته می شود و در ادامه رویه قضایی مورد نظر تشریح می شود.
اهمیت اجتماعی واقتصادی خانواده، لزوم قانون حمایت کننده، ماهیت، اهمیت و اقسام نکاح، مطالبه خسارات نامزدی، استرداد هدایا، شرایط نکاح، وکالت در نکاح، تجاوز وکیل از حدود اختیارات و..........از جمله مباحثی است که در دوره های "حق در زندگی" مطرح می شود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کلاسها به نشانی: نرسیده به میدان قدس- کوچه مهنا1- پلاک4خانه فرهنگ دکتر عظیمی مراجعه و یا با شماره 22714940-22724336تماس حاصل کنند. /ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.