سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه از افتتاح اولین پایگاه قهرمانی رشته دو گانه در یزد خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی صبور گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل موجود در استان یزد، اولین پایگاه قهرمانی رشته دو گانه را در این استان راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: این پایگاه از امروز به طور رسمی افتتاح و در چند ماه آینده با پیگیری های مسئولان استان کار خود را به صورت مستمر آغاز خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه کشور با اشاره به نوپا بودن این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی از رشته هایی است که از سال 85 به طور رسمی کار خود را شروع کرده و در بین مردم ناشناخته است.

صبور ادامه داد: در این مدت کوتاه کارهای ارزشمندی صورت گرفته و جایگاه خوبی را در آسیا داریم به طوری که در بین شش کشور برتر آسیا قرار گرفتیم.

وی اظهار داشت : 12 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند که حدود 2 هزار نفر از این تعداد را بانوان ورزشکار تشکیل میدهند.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه کشور همگانی کردن این رشته ورزشی را مسیری رو به توسعه و پیشرفت دانست و بیان کرد: 50 هزار نفر در بخش همگانی به رشته ورزشی روی آوردند که در برنامه پنج ساله فدراسیون این تعداد باید به پنج میلیون نفر برسد.

صبور در پایان ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح کشور و حضور سه گانه کاران در المپیک 2016 باشیم./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار