انجمن دفاع از قربانيان تروريسم طی بیانیه‌ای ياد و خاطره شهداي ترور اردیبهشت ماه را گرامی داشت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم طی بیانیه‌ای یاد و خاطره شهدای ترور اردیبهشت ماه را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

ما خانواده‌های قربانیان ترور با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ترور دهه اول اردیبهشت ماه که به دست عناصر جنایتکار گروه‌های تروریستی همچون گروهک تروریستی منافقین، گروهک فرقان، گروهک تروریستی کوموله و دیگر گروه‌های ضد بشری به شهادت رسیدند اعلام می‌داریم تروریسم بزرگ‌ترین تهدید جامعه بشری در هزاره سوم است که مبارزه با آن مستلزم اراده‌ای جهانی بوده که در آن دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی فارغ از هرگونه نگرش دوگانه و سیاسی به دنبال ریشه‌کن کردن این پدیده شوم باشند.

با توجه به اینکه امروزه تروریسم بین‌الملل در روند روبه گسترش خود پای بر روی تمام ارزش‌های انسانی گذاشته و با قربانی کردن هزاران انسان بی‌گناه صفحاتی سیاه را به تاریخ افزوده است و هیچ انسانی در هیچ‌جا از جهان از تهدید ترور در امان نیست.

ما از جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی و تمامی دولت‌ها می‌خواهیم به تعهدات خویش در برابر حفاظت از جان شهروندان خویش عمل کرده و زمینه‌های دستگیری و محاکمه سرکردگان گروه‌های تروریستی را فراهم آورند تا دیگر هیچ انسانی همچون ما قربانی تروریسم نشود و عزیزان خویش را از دست ندهد.

 در این میان اردیبهشت ماه در تاریخ قربانیان ترور ایران یادآور قربانی شدن صدها انسانی است که در میان آن‌ها می‌توان زن‌ها، کودکان، جوانان و افراد سالخورده‌ای را دید که بی‌شک بسیاری از آن‌ها حتی نسبت به مفهوم ترور شناختی نداشتند.

کودکانی که در رویاهای کودکانه خویش غوطه‌ور بودند و تصور نمی‌کردند که رویاهایشان به دست بدترین انسان‌ها خراب خواهد شد.

در این میان بودند زنان و مردانی که در برابر دیدگان فرزندان خود ترور شدند و کودکانی که شهادت والدینشان را دیدند و گاه در آغوش مادر به شهادت رسیدند.

حال آن‌که امروز می‌بینیم آنان که مدعی حقوق بشر و ارزش‌های انسانی هستند از گروه‌هایی حمایت می‌کنند که افتخارشان کشتار هزاران انسان بی‌گناه است.

هزاران انسانی که هریک سندی بر مظلومیت ملت ما و شقاوت انسان‌هایی است که برای رسیدن به خواست‌های خود جنایت را هم آزموده‌اند.

شهیدان ترور برای همیشه تاریخ جاودانه‌اند، آنانی که بی هیچ گناهی قربانی زیاده‌خواهی تروریست‌ها شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار