شهسواری،قهرمان رشتۀ تنیس روی میز: حتی در اردوهای تمرینی هم با حجاب ظاهر می‌شدیم تا برای حضور در مسابقات به مشکل برنخوریم. در المپیک دوربین‌ها روی ما ذوم بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،ندا شهسواری قهرمان المپیک 2012 در رشته تنیس روی میز، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در مورد حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین ورزشی خارج از ایران گفت: من از سال 79 سفر برون مرزی داشتم و در همگی آنها با حجاب حضور داشتم و معتقدم اینکار باعث تبلیغ پوشش اسلامی می‌شود و به هیچ عنوان سخت نیست.

وی افزود: در همۀ مسابقات برون‌مرزی ورزشکاران زن ایرانی با حجاب اسلامی حاضر شدند که این اتفاق باعث تعجب کشورهای دیگر شده بود و دوربین‌ها کاملاً روی ما ذوم بود. آن‌ها فکر می‌کردند حجاب برای ما مانع می‌شود و دست و پایمان را می‌بندد.
 
اما ما با این پیروزی‌هایمان نشان دادیم که حتی با حجاب کامل اسلامی هم می‌توان خوب بازی کرد و قهرمان شد. این ورزشکار همچنین گفت: ما حتی در اردوهای تمرینی هم با حجاب اسلامی ظاهر می‌شدیم تا برای حضور در مسابقات به مشکل برنخوریم و آماده باشیم.

شهسواری افزودد: از حضور با حجاب بانوان ورزشکار در المپیک 2012 بسیار استقبال شد و حتی مقام معظم رهبری هم از ما طرفداری کردند. من معتقدم این نوع تشویق‌ها باعث ایجاد انگیزه در بانوان می‌شود و زمینه پیشرفت بیشتر آنها را فراهم می‌کند.

برچسب ها: المپیک ، حجاب ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.