امام جمعه بجنوردگفت: فرد منتخب باید پایبند به اسلام و ارزش های انقلاب، دور از خودبینی و معتقد به خرد جمعی باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه انتخابات پیش رو را حساس تر از سایر انتخابات دانست و گفت: : برای انتخاب گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باید با دقت و وسواس بهترین فرد را انتخاب کرد.

وی انتخابات را بستر آفرینش یک حماسه سیاسی خواند و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه را داده اند و باید حواسمان را جمع کرده و گزینه شایسته را برگزینیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه همه نامزدها شعار دادن را یاد دارند، تاکید کرد: فردی شایسته این سمت مهم است که پایبند به منافع ملی بوده و چراغ سبز دشمن او را فریب ندهد.

یعقوبی با تاکید بر اینکه تار و پود کشور باید اسلامی باشد، افزود: سیاست، معاملات، روابط داخلی و خارجی کشور و سایر موارد باید اسلامی باشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سپاه و بسیج به عنوان دو بازوی توانمند نظام اسلامی و ولایت یاد کرد.

یعقوبی با اشاره به برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی در مرکز استان در هفته آینده، پرداختن به ورزش و فعالیت های ورزشی را برای همه اقشار جامعه ضروری دانست.

وی همت و فضای آماده برای ورزش را دو گزینه لازم برای ورزش کردن ذکر کرد و افزود: در این استان فضاهای طبیعی زیادی برای پرداختن به ورزش های عمومی وجود دارد.

وی گفت: البته اگر ورزش همگانی به صورت تفکیک شده بین زن و مرد برگزار شود، بهتر است./س

برچسب ها: انتخاب ، اصلح ، ریاست ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.