رئیس اداره سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 19 از رسیدگی به 90 درصد پیام های شهروندان این منطقه در سال گذشته خبر داد.

 
علی عربشاهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز نظارت همگانی شهرداری با در نظر گرفتن اهدافی چون توسعه و تعمیق فرهنگ نظارت همگانی در جامعه، ارتقای سطح اعتماد، مشارکت معنادار و رضایت عمومی، توانمندسازی شهرداری برای بهبود مستمر و بسترسازی اطلاعاتی برای ارتقای انطباق و سازگاری محیط با سازمان شهرداری در تلاش است تا بالاترین میزان رضایت شهروندان را نسبت به عملکرد مدیران شهرداری به دست آورد.
 
وی در ادامه افزود: با ارزیابی های انجام شده در سالی که گذشت رسیدگی کیفی به میزان 100 درصد و رسیدگی کمی به میزان 90 درصد بوده است که 10 درصد پیام های در دست اقدام است همچنین بر اساس آمار، از مجموع یک هزار و 714 پیام دریافت شده یک هزار و 329 پیام انتقاد و 288 مورد پیام تشکر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصدی افزایش پیام داشته ایم.
 
وی خاطر نشان کرد: بیشترین مصادیق رضایت مندی امور اجتماعی و فرهنگی و بیشترین مصادیق انتقاد از معاونت امور شهری و فضای سبز بوده است که مهم ترین عامل وجود آن بافت متراکم فرسوده است. /ل

برچسب ها: رسیدگی ، پیام ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار