سرپرست باشگاه استقلال گفت: من نمی دانم چرا برخی ها دوست دارند برای تیم ما حاشیه سازی کنند من فکر می کنم این بحث در چند هفته پایانی لیگ برتر کمی نگران کننده است.

ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من فکر نمی کنم رفتنم به باشگاه فولاد خوزستان مشکلی داشته باشد من برای دیدن آمادگی فولاد خوزستان رفتم حالا چرا برخی ها دوست دارند این ملاقات را به بازی ما مقابل فولاد خوزستان مرتبط کنند، نمی دانم می توانید از مدیر عامل فولاد خوزستان  هم پرسید در آن جلسه به چه موضوعاتی پرداخته شد.
 
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص مذاکره استقلالی ها برای جذب آرش افشین و شریفات اظهار داشت: این اواخر صحبت هایی برای جذب این 2 بازیکن شده است اما من فقط برای آکادمی فولاد خوزستان رفتم و در خصوص بحثی که در مورد استعدادیابی درخوزستان شد، صحبت کردم.
 
وی در خصوص صحبت های اخیر مدیر عامل سپاهان اظهار د اشت: من نمی دانم بعد از چند بازی که فرهاد مجیدی برای ما انجام داده است چرا الان بحث آن مطرح می شود؟ آیا اگر توزی و ردی قراردادشان فسخ  نمی شد سازمان لیگ کارت بازی فرهاد را صادر می کرد؟ این صحبت ها فقط جوسازی علیه باشگاه استقلال است و اگر این صحبت ها ادامه داشته باشد برای آنها گران تمام خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار