مدیر حوزه‌های علمیه گفت: باید نظارت و بازرسی باید به عنوان یک امر به معروف و نهی از منکر دقیق همگانی و عمومی تلقی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌بوشهری، در دیدار معاون پارلمانی و برنامه‌ریزی سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه باید قانو‌ن‌پذیری و نظارت‌ برای مسئولین یک اصل باشد، افزود: سازمان بازرسی باید برای مردم ایجاد آرامش و امنیت کند و با اعمال نظارت این سازمان کسی نباید به اموال مردم و بیت‌المال دست درازی شود.

وی با بیان نظارت و بازرسی پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند اظهار داشت: سازمان بازرسی چشم بیدار کشور و همچنین مرکزی برای آسیب‌شناسی و نظارت و سلامت نظام است و اگر بخواهیم نظام سالمی داشته باشیم، باید پایه‌های نظارتی مستحکمی وجود داشته باشد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با بیان این که سازمان بازرسی نقش هدایتگری دارد، بیان داشت: باید این سازمان قبل از این که منتظر جرم و تخلف باشد، ساز و کارهای پیشگیری را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌بوشهری

با بیان این‌که باید نظارت و بازرسی را به عنوان یک امربه معروف و نهی از منکر دقیق همگانی و عمومی تلقی کرد، گفت: مردم و مسئولین در هر رده و مقامی باید قانون‌پذیری و قانون مداری را به عنوان یک اصل بپذیرند.

حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی و برنامه‌ریزی سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار گزارشی از فعالیت های این سازمان داد./س

برچسب ها: قم ، نظارت ، بازرسی ، امربه ، معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.