سرپرست هیئت جودو مازندران از ارتباط با کشورهای حوزه دریای خزر برای توسعه و رشد ورزش جودو در استان خبر داد.

قدمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:پس از دریافت ابلاغ از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست جودو نشست صمیمی با رستگار رئیس فدراسیون در تهران صورت گرفت که برنامه های خود را به وی تقدیم کردم.

وی افزود:ورزش جودو در استان پتانسیل بسیار خوبی دارد که این پتانسیل باید از سوی مسئولان حمایت شود.

سرپرست هیئت جودو مازندران با اشاره به برگزاری اردوی منطقه ای برای استعدادیابی در سراسر استان تصریح کرد:برای بالا بردن سطح علمی مربیان و داوران کلاس های مختلف ارتق با هماهنگی فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

قدمی با اشاره به کسب مقام سومی جودوکاران ملی پوش در رقابتهای قهرمنی آسیا گفت: فدراسیون جودو دو سالی است که پس از روی کار آمدن رستگار موفقیت را پیش گرفته که در گذشته چندان موفق نبود.

وی افزود:در حال حاضر800 ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت میکنند که با توجه به برنامه وگستردگی این ورزش باید امسال این آمار افزایش چمشگیری داشته باشد.

سرپرست هیئت جودو مازندران با اشاره به نزدیکی با کشورهای حوزه دریای خزر تصریح کرد:کشورهای همچون روسیه،قزاقستان،داغستان و ارمنستان و ... پیشرفت خوبی در جودو دارند که در صورت اعتبار و بودجه کافی برای رشد و توسعه جودو در استان با این کشورها مراودات بین المللی برقرار خواهیم کرد./ع

برچسب ها: توسعه ، جودو ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.