مدیرکل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به واریز 15 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل مدیریت بحران به حساب شهرداری‌های استان زنجان گفت: در مجموع می‌توان گفت که 45 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا محمودی در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به پرداخت بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان از محل جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌های استان زنجان اظهار داشت: عوارض حاصل از ارزش افزوده هم طی چهار نوبت به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

وی میزان اعتبار ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری‌های استان زنجان را بیش از 20 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر کل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به واریز 15 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل مدیریت بحران به حساب شهرداری‌های استان زنجان تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت که 45 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی به تعطیلات نوروز گذشته اشاره و اضافه کرد: اغلب پروژه‌های شهرهای مختلف استان طی این مدت پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمودی میزان پیشرفت فیزیکی پنج پروژه مصوب برای شهر چورزق هم 95 درصد اعلام کرد و گفت: پروژه‌های شهر زرین آباد هم پیشرفت 86 درصدی داشته است.

وی تعداد پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری شهر زنجان را 16 پروژه عنوان و ادامه داد: این پروژه‌ها در مجموع 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر کل امور شهری استانداری زنجان درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر سلطانیه را 76 درصد اعلام و اضافه کرد: این درصد پیشرفت برای هشت پروژه شهر دندی 87 درصد بوده است.

وی درصد پیشرفت پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری برای شهرهای ارمغانخانه، خرم‌دره و حلب را به ترتیب 79، 64 و 69 درصد است.

محمودی درصد پیشرفت پروژه‌های شهر آب‌بر را 92 درصد عنوان و تصریح کرد: پروژه‌های شهر صائین قلعه تا این مقطع از سال 43 درصد پیشرفت کرده است.

وی درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی مصوب در ستاد عمران شهری برای شهر گرماب را 53 درصد اعلام و اضافه کرد: این درصد پیشرفت برای پروژه‌های شهر ابهر 65 درصد بوده است.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان درصد پیشرفت پروژه‌های شهرهای ماهنشان، سجاس، هیدج و نیک‌پی به ترتیب 65، 84، 75 و 59 درصد گزارش شده است.

وی تعداد پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری برای شهر قیدار را 11 پروژه اعلام و ادامه داد: این پروژه‌ها تا مقطع کنونی 63 درصد پیشرفت کرده است.

محمودی چورزق، آب‌بر و دندی را شهرهای پیشتاز در عملیاتی کردن پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری اعلام کرد.
برچسب ها: زنجان ، شهرداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.