نشست مدیران عامل لیگ یک و مسئولان فدراسیون فوتبال امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نشست مدیران عامل لیگ یک و مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، سید محمد هادی آیت الهی، غلامرضا بهروان و روسای کمیته های روابط عمومی، حراست، پزشکی، کمیته تدوین آئین نامه مقررات، محمود زاده مسئول رقابتهای لیگ دسته اول و علیپور در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
 
**کفاشیان: بازیهای لیگ دسته  یک جوانمردانه به پایان رسید
در ابتدای این نشست علی کفاشیان ضمن تشکر وقدردانی از باشگاههای لیگ دسته یک به خاطر پایان رقابتهای لیگ گفت:رقابتهای لیگ دسته اول دیروز به پایان رسید و اکثر استانهای کشور درگیر این بازیها بودند که خوشبختانه با فعالیت خوب آنها و هیات های استانی، این مسابقات به پایان رسید. بر اساس گزارشاتی که از رئیس سازمان لیگ آزادگان به دست ما رسیده ، بازیهای هفته آخر جوانمردانه بوده و این نشان می دهد که مسائل حاشیه ای تاثیری در فعالیت تیم ها نداشته  و شاهد فوتبال پاک در هر دو گروه لیگ یک بودیم.

کفاشیان در پایان سخنانش گفت: با توجه به همه موارد، لیگ یک با بی توجهی رو به رو است و باید به باشگاههای لیگ دسته اول بودجه تعلق گیرد.چرا که این باشگاهها خدمات بسیار خوب ارائه می کنند و مردم را سرگرم کرده و شور و اشتیاق به مردم استانهای کشور تزریق می کنند.کدام ارگان می تواند این گونه مردم را سرگرم کند؟ امیدواریم که از باشگاههای لیگ یک حمایتهای لازم در سال 92 بشود.
 
**تاج: باشگاهها باید بودجه خود را پیش از آغاز فصل اعلام کنند
 
مهدی تاج نایب رئیس دوم فدراسیون در جمع مدیران باشگاههای لیگ دسته اول گفت: با توجه به الحاق لیگ دسته اول به مسابقات لیگ برتر از فصل 93-92، نشستهای مختلفی برگزار کردیم که آخرین نشست آن امروز و با حضور مدیران عامل باشگاههای لیگ دسته اول است.

وی در ادامه گفت: بهروان مسئول برنامه ریزی مسابقات لیگ دسته اول کشور است و کلیه موارد مربوط به این لیگ زیر نظر غلامرضا بهروان انجام خواهد شد و فریبرز محمودزاده نیز همچون گذشته فعالیتهای خود را انجام خواهد داد.

مهدی تاج در این نشست خطار به مدیران عامل باشگاهها گفت: باشگاهها از تمامی مربیان شاغل در لیگ دسته اول برای فعالیت در این لیگ و در فصل آتی، پیش از عقد قرارداد باید از سازمان لیگ به دلیل تائید صلاحیت فردی ایشان، استعلام بگیرند. همچنین هر باشگاهی که پیش از آغاز فصل بودجه خود را اعلام نکند، امکان حضور در مسابقات لیگ دسته اول را نخواهد داشت.

تاج در پایان گفت: در اولین نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر که با اعضای آن خواهیم داشت برنامه یکساله این لیگ را تدوین و پس از تائید هیات رئیسه به تصویب اعضا خواهیم رساند و اجرایی خواهیم کرد.
 
**آیت الهی: تا پایان سال 93 باشگاهها لیگ یک باید دارای آکادمی شوند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به مدیران عامل لیگ یک گفت: ما امروز برای برنامه ریزی، هم اندیشی و  بحث و بررسی در وضعیت لیگ یک و برگزاری انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ به اینجا آمده ایم که امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم.

وی ضمن تبریک به تیم های تبریزی گسترش فولاد و شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر گفت: امیدواریم رقابتهای پلی آف حضور در لیگ برتر هم انجام شود و شاهد رقابتهای خوب و منجسم در سال 92 در لیگ یک باشیم.

آیت الهی در پایان گفت: در این جلسه درباره آئین نامه نقل و انتقالاتی که از فصل آینده اجرایی می شود صحبت خواهیم کرد و پیشنهادات مدیران عامل را خواهیم گرفت. ضمن اینکه تاریخ ارسال پیشنهادات را به مدت 10 روز تمدید کرده ایم. مهمترین بحثی که امروز داریم الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای داشتن آکادمی در باشگاههای لیگ یک است.باید تا پایان سال 93 همه باشگاههای لیگ یک دارای آکادمی باشند.

در ادامه جلسه گل محمدی-معاونت آکادمی ملی فوتبال، برنامه های آکادمی ملی فوتبال را در سال 92 برای حاضران اعلام کرد و با اشاره به لزوم تشکیل آکادمی در باشگاههای لیگ یک، با توضیحاتی درباره آئین نامه خبر داد که تا پایان سال 93 باید باشگاههای لیگ یک دارای آکادمی باشند و از سال آینده مدارس فوتبال در کل کشور به صورت شخصی اداره نخواهند شد و زیر نظر باشگاهها فعالیت می کنند.

وی در پایان با اشاره به نظارت نمایندگان آکادمی ملی فوتبال بر کار باشگاهها، صدور مجوز حرفه ای شدن را درمشروط به رعایت الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار