استاندار آذربایجان شرقی صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد علیرضابیگی سه شنبه شب با صدور پیامی حضور سومین تیم از این استان در لیگ برتر فوتبال کشور را نشان از ظرفیت بالای آن در رشته ورزش و همچنین فرهنگ فوتبال دانست.

وی افزود: حضور همزمان سه نماینده خوب استان بعد گذشت بیش از 15سال در سطح اول فوتبال کشور نشان از آینده ای درخشان برای این رشته ورزشی دارد که امیدواریم به درخشش این تیم و زمینه حضور بازیکنان مستعد در تیم ملی فوتبال ایران از خطه آذربایجان شرقی منجر شود.

لیرضابیگی اظهار کرد: در این میان آنچه ماندگار خواهد بود رعایت اخلاق ورزشکاری و منش پهلوانی است که مجموعه بازیکنان، مربیان، دست اندرکاران، طرفداران و تماشاگران فوتبال آن رقم می زنند و از این حیث همواره تیم های استان در کنار مردم ورزش دوست به لحاظ ارزش های اخلاقی و حرفه ای در کشور زبان زد و الگو بوده اند که در فصل آینده نیز این شرایط را محقق خواهند کرد.

شهرداری تبریز با نتیجه تساوی بدون گل در خانه راهیان کرمانشاه توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

از هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال شهرداری تبریز توانست در خانه راهیان کرمانشاه یک امتیاز ارزشمند کسب کند و با توجه به شکست تیم استقلال خوزستان مقابل فولاد یزد، جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

در این دیدار شاگردان فراز کمالوند با انجام یک بازی تاکتیکی موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و با توانست بعد از تیم گسترش فولاد به لیگ برتر صعود کند.

شهرداری چی ها توانستند با اندوخته 47 امتیازی و به عنوان تیم اول گروه دوم لیگ دسته یک خود به لیگ برتر صعود کند.

شهرداری تبریز در حالی سلامی دوباره به لیگ برتر داد که در سال 90 در لیگ برتر حضور داشت ولی به لیگ پایین تر سقوط کرد.

با حضور شهرداری تبریز و گسترش فولاد در لیگ برتر تعداد نمایندگان استان آذربایجان شرقی در فصل آینده لیگ برتر سه تیم خواهد بود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار