عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: طی دو سال اخیر شاهد تبعیض و کشتار بی‌رحمانه مردم از سوی رژیم آل‌خلیفه در این کشور هستیم اين در حالي است که آن‌ها با ادعاي دروغين در تلاش‌اند که به جهانيان نشان دهند آرامش در این کشور حاکم است، اما اين يک آرامش گورستاني بیش نیست.

"احمد شوهاني" نماينده ايلام،‌شيروان، چرادول، ايوان و مهران، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین توسط "رژیم آل‌خلیفه" و سکوت مجامع بین‌المللی در این خصوص، گفت: کشورهاي مجاور "خليج فارس"، پايگاه اجتماعي مردمي، مشروعيت و مقبوليت ندارند، چراکه یکی از پایه‌های اصلی ایجاد یک حکومتی مردمی رای مستقیم مردم در انتخاب حکومت است.

وی در ادامه افزود: طی دو سال اخیر شاهد تبعیض و کشتار بی‌رحمانه مردم از سوی رژیم آل‌خلیفه در این کشور هستیم اين در حالي است که آن‌ها  با ادعاي دروغين در تلاش‌اند که به جهانيان نشان دهند آرامش در این کشور حاکم است، اما اين يک آرامش گورستاني بیش نیست.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان با تاکيد بر سکوت مجامع بين‌المللي در قبال کشتار بي‌رحمانه مردم بحرين، گفت: متاسفانه ما طی سال‌های اخیر شاهد دوگانگي نهادهاي بين‌المللي در خصوص کشتار بي‌رحمانه مردم بحرین هستيم و آنها هيچ‌گونه عکس‌العملی در خصوص کشتار مردم نشان نمي‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار