دبیر کل حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حدود دو سال و نیم گذشته با محسن رضایی به دلیل اینکه دارای یک برنامه مدون برای اداره کشور است برای ورود به انتخابات رایزنی کرده‌اند لذا در انتخابات آتی از وی اعلام حمایت خواهند کرد.

"محمدجواد محمدی نوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های این حزب گفت: پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره هفتم با توجه به ضرورت مطالباتی که در میان نسل جوان در حوزه‌های مختلف وجود داشت سبب شد حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را به صورت جدی در سراسر کشور آغاز کند.
 
وی با بیان اینکه حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تشکل در حوزه سیاسی و اقتصادی در حوزه جوانان است افزود: این جمعیت تا سال ۷۸ و ۷۹ در تمامی صحنه‌های کشور حضور داشته و به عنوان برترین تشکل در حوزه جوانان در سال ۷۹ خدمت مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند.
 
نوری با اشاره به اینکه این جمعیت در تمامی عرصه‌ها فعال خواهد بود تصریح کرد: هدف ما تقویت ساختار انقلاب اسلامی است و در این راستا مسیر خود ادامه خواهیم داد.
 
دبیر کل حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این حزب در ۲۳ استان کشور نمایندگی رسمی و جز ۳۰ تشکل برتر خانه احزاب است خاطرنشان کرد: این جمعیت بعد از یک وقفه چهار ساله فعالیت‌های خود را برای حضور مجدد در عرصه سیاسی کشور به کار گرفته است تا بتواند در عرصه سیاسی کشور تأثیرگذار باشد.
 
نوری با اشاره به اینکه با دولت آینده در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی فعالیت جدی خواهیم داشت گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کشورمان از تحقق سند چشم‌انداز بسیار عقب افتاده که انتظار می‌رود این موضوع در دولت بعدی به کار گرفته شود.
 
وی تصریح کرد: حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حدود ۲ سال و نیم گذشته با محسن رضایی به دلیل اینکه دارای یک برنامه مدون برای اداره کشور است برای ورود به نتخابات رایزنی کرده‌اند لذا در انتخابات آتی از وی اعلام حمایت خواهند کرد.
 
وی بابیان اینکه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی برنامه‌های جدیدی با دولت آینده خواهیم داشت اظهار داشت: مجموعه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حدود دو سال گذشته با محسن رضایی به دلیل داشتن برنامه‌های جامع در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری به جمع بندی رسیده و از وی در انتخابات پیشرو حمایت خواهد کرد.
 
نوری تصریح کرد: رضایی در سال ۸۸ به دلیل چالش‌های خاصی که در فضای انتخابات وجود داشت نتوانست برنامه‌های خود را به خوبی به مردم ارائه دهد اما در شرایط فعلی به خاطر عقب‌افتادگی شدیدی که در حوزه اقتصاد داریم حضور یک نامزد اقتصادی برای کشور ضرورت دارد از این‌رو رضایی بهترین گزینه در شرایط فعلی برای اداره کشور است.
 
وی با بیان اینکه رضایی نگاه عمیقی به استفاده از همه کارشناسان و جناح‌های سیاسی دارد اظهار داشت: همایش بزرگ پیوند جوانان با محسن رضایی از سوی این جمعیت خردادماه در شهر تهران با حضور سه هزار نفر از جوانان حامی رضایی برگزار می‌شود.
 
نوری خاطرنشان کرد: برنامه مختلفی از سوی ستاد جوانان حامی رضایی در قالب شبکه نسیم طراحی شده که با شعار ترسیم زندگی و امید برای نسل نو وارد عرصه انتخابات خواهند شد.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: نشست خبری دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، رضایی ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار