ابراهیم جوادی نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا رای لازم را کسب نکرد و کشورمان در آسیا بدون جایگاه ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  پس از آنکه در مرداد ماه سال گذشته  امیر رضا خادم نماینده ایران درانتخابات هيات رئيسه فدراسيون بين المللي کشتی (فیلا) نتوانست رای لازم را به دست آورد و کشوری چون قطر که در کشتی دنیای حرفی برای گفتن ندارد صاحب کرسی در فیلا شد این بار نیز در اتفاقی جالب نماینده کشورمان در آسیا هم نتوانست صاحب صندلی شود.

بنابراین گزارش مسئولان فدارسیون کشتی ایران قبل از اعزام ابراهیم جوادی برای حضور در انتخابات کنفدارسیون کشتی آسیا ادعا داشتند رایزنی های لازم برای موفقیت نماینده ایران در این انتخابات صورت گرفته و با توجه به تعاملات خوبی که با فیلا داشته ایم کشورمان در آسیا صاحب کرسی خواهد شد اما متاسفانه این امر محقق نشد.

از نکات جالب مراسم انتخابات شورای کشتی آسیا که عصر روز27 فرودین ماه در کشور هند برگزار شد این بود که ایران با این همه سابقه ودرخشش در کشتی آسیا و جهان هیچ جایگاهی را در قاره کهن کسب نکرد و کشورهایی چون تایلند ویمن با رای بالا به عضویت عضویت کنفدراسیون آسیا درآمدند.

گفتنی است سید اکبر میری روشن عضو پیشین کنفدراسیون کشتی آسیا که به صورت مستقل در این انتخابات شرکت کرده بود نیز در رای گیری صورت گرفته نتوانست  صاحب رای لازم شود و بدین ترتیب  ایران در شورای کشتی آسیا هیچ نماینده ای نخواهد داشت./آق
برچسب ها: کشتی ، آسیا ، شورا ، خذف ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار