مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: با توجه به این که تیم خیلی دیر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد نمی توانیم از فرنگی کاران ملی پوش توقع زيادي داشته باشیم.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: شما در نظر بگیرید تیم چند ساعت قبل از وزن کشی به محل رقابتها می رسد حالا این که اگر پرواز تاخیر داشته باشد و به مراسم وزن کشی هم نرسیم یک بحث است و این که در چنین شرایطی خود کشتی گیر چه استرسی دارد هم موضوع جداگانه ای است.

مربي تيم ملي کشتي فرنگي ايران ادامه داد: برخی از کشتی گیران ما باید چند کیلو وزن کم کنند و با توجه به این که خیلی دیر به محل وزن کشی می رسیم شرایط برای آنها سخت است به همین دلیل خیلی نباید از فرنگی کاران ملی پوش توقع داشت .

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: اگر بچه ها بدون توجه به این مسائل با همه انرژی و توان خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کردند نشان از غیرت و تعصب آنها دارد که البته این موضوع هموراه در میان کشتی گیران ایرانی یک فاکتور مثال زدنی محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای را برای تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پیش بینی می کند گفت: در کشتی که پیش بینی کار منطقی و درستی نیست ضمن آنکه در این مسابقات ما به دنبال نتیجه نیستیم هرچند به خوبی می دانم سطح توقع مردم نسبت به کشتی فرنگی بالا رفته اما باید قبول کنیم بدنه اصلی تیم ملی در قیاس با چند سال گذشته تغییر کرده و ما باید بیشتر از نتیجه در این مسابقات به فکر رقابتهای جهانی 2013 مجارستان باشیم.

اشکانی در پايان با بیان این که با همه این اوصاف به بچه های تیم امیدوار هستیم خاطرنشان کرد: درست است تا اندازه ای کارمان در مسابقات قهرمانی آسیا دشوار است اما مطمئن باشید برای موفقیت در این مسابقات و تکرار عنوان قهرمانی 2 سال گذشته از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از مردم عزیر کشورمان نیز تقاضا دارم که بچه های تیم را  از دعای خیر خود بی بهره نسازند  تا در نهایت بتوانیم با کسب یک نتیجه مطلوب دل این عزیزان را شاد کنیم.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 29 و 30 فرودین در شهر دهلی نو برگزار می شود که تیم ملی کشورمان بامداد امروز (28 فرودین) راهی این مسابقات می شود.

- ترکیب تیم تيم ملي كشتي فرنگي ایران به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: محسن حاجی پور
60 کیلوگرم: عبدالمحمد پاپی
66 کیلوگرم: مهدی زیدوند
74 کیلوگرم: هادی علیزاده پورنیا
84 کیلوگرم: طالب نعمت پور
96 کیلوگرم: داود گیل نیرنگ
120 کیلوگرم: بشیرباباجان زاده – امیر قاسمی منجزی

مربی ارشد: عبداله چمن گلی
مربیان: علی اشکانی – حسن حسین زاده – بابک کریم زاده – مهدی شربیانی
پزشک تغذیه: دکتر رامین امیرساسان
پزشک تیم: دکتر داود آزاد بخت
سرپرست تیم : بهرام مشتاقی

-برنامه اين رقابت‌ها نیز  به ترتیب ذیل می باشد:

چهارشنبه 28 فروردين:

ساعت 18:30 تا 19: وزن كشي اوزان 55، 60، 66 و 120 كيلوگرم كشتي فرنگي

پنج شنبه 29 فروردين:

ساعت 14 تا 21:30: مسابقات مقدماتي و نهايي اوزان 55، 60، 66 و 120 كيلوگرم كشتي فرنگي
ساعت 18:30 تا 19: وزن كشي اوزان 74، 84 و 96 كيلوگرم كشتي فرنگي

جمعه 30 فروردين:

ساعت 14 تا 21:30: مسابقات مقدماتي و نهايي اوزان 74، 84 و 96 كيلوگرم كشتي فرنگي./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار