عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: نمايندگان در بررسي لايحه بودجه سال دولت را موظف مي‌كند كه کليه رزمندگان دوران دفاع مقدس که به درجه جانبازي از 5 تا 25 درصد نايل شده‌اند را تحت پوشش بيمه قرار داده و براي آن‌ها مستمري در نظر بگيرد.

محمدحسن آصفري نماينده اراك و كميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در لايحه بودجه سال 92 گفت: مجلس اجازه نمي‌دهد در لايحه بودجه سال 92 و در بودجه سه دوازدهم در سه ماهه اول سال، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها عملياتي و اجرايي شود.

وي ادامه داد: مجلس معتقد است که براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بايد بستر مناسب آماده شود حداقل قيمت‌ها به ثبات اقتصادي برسند بعد از آن مي‌توان براي اجراي فاز دوم هدفمندي اقدام کرد.

آصفري با ذکر اين مطلب که در بودجه سال 92 دولت به مسئله ضرورت رسيدگي به رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره‌اي نکرده تصريح کرد: نمايندگان در بررسي لايحه بودجه سال 92 در مصوبه ذکر خواهند کرد که دولت موظف است کليه رزمندگان دوران دفاع مقدس که به درجه جانبازي از 5 تا 25 درصد نايل شده‌اند و متاسفانه هيچ خدماتي به آن‌ها ارائه نمي‌شود را تحت پوشش بيمه قرار داده و براي آن‌ها مستمري در نظر بگيرد.
 
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اين که اين موضوع مي‌تواند خبر خوبي براي جانبازان باشد ادامه داد: رزمندگاني که داراي هر نوع سوابق جبهه‌اي هستند بايد تحت پوشش بيمه قرار بگيرند و بعد از زمان بازنشستگي براي اين افراد مستمري در نظر گرفته شود.

وي در خاتمه تاکيد کرد: رزمندگان بايد با هزينه دولت و بدون پرداخت هيچ‌گونه مبلغ اضافي از سوي آنها بيمه شوند.

انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار