آمريکا به رغم اقدامات نظامي گسترده در کشورهاي مختلف جهان که با هدف مهار تروريست ها صورت مي گيرد، همچنان با حوادث تروريستي مواجه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي ؛ بمب گذاري بوستون در حالي گزارش مي شود که برخي بيم آن دارند واشنگتن با توجه به ناکام بودن تدابير امنيتي موجود، از اين حادثه براي توجيه کردن اقدامات امنيتي بيشتر بهره برداري کند.

جايل اهرام از نظاميان آمريکايي که در جنگ عراق شرکت داشته است، مي گويد:آمريکا حتي با قانون ميهن پرستي، همه تدابير امنيتي که در نظر گرفته است وحتي جنگ در افغانستان، يمن، پاکستان و همه برنامه هاي نظامي که دارد، همچنان با اين حوادث مواجه مي شود. نمي خواهم درباره اينکه چه کسي يا گروهي عامل اين حادثه بود سخن بگويم يا اينکه آيا اتباع خارجي در اين اقدام دست داشتند يا تروريست هاي داخلي؛ آنچه مسلم است دولت آمريکا از اين بمب گذاري به عنوان بهانه اي براي اعمال سياست هاي نظارتي و امنيتي بيشتر بهره برداري خواهد کرد.

رفتار دولت در يک دهه گذشته با افرادي که به تروريست بودن متهم شده اند، از جمله بازداشت نامحدود آنها در نقاطي چون گوانتانامو، از عواملي است که حوادثي اين چنين را رقم مي زند .

                                        آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: بوستون ، آمریکا ، بهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار