لوس انجلس تايمز نوشت مقامات آمريکا معتقدند انفجارهاي بوستون حمله تروريستي بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه لس آنجلس تايمز ؛ انفجار دو بمب در نزديکي خط پايان مسابقه دوي ماراتون در بوستون ايالت ماساچوست آمريکا، سه کشته و بيش از يکصد و سي زخمي برداشت گذاشت.

تا کنون هيچ گروهي مسئوليت اين انفجار را برعهده نگرفته است و به گفته مقامات آمريکايي پيش از اين حمله تروريستي هيچ گونه هشداري دريافت نکرده اند.يک مقام فدرال آمريکا گفت بدون ترديد هر حادثه اي با دو عامل انفجاري، يک اقدام تروريستي است. هرچند هنوز اطلاعاتي درباره عامل اين حمله در دست نداريم، اما با ادامه تحقيقات خواهيم فهميد که چه گروه تروريستي خارجي يا داخلي در پس پرده اين انفجارها بوده است.

باراک اوباما رئيس جمهور نيز در واکنش به اين انفجارها تعهد کرد به زودي عاملان اين حمله شناسايي و مجازات شوند. مقامات بوستون نيز در گزارشي تلويزيوني اعلام کردند هنوز هيچ فرد مظنوني در اين رابطه دستگير نشده است، اما آنها از برخي افراد در اين باره بازجويي کرده اند. يک مقام فدرال نيز اعلام کرد از يک جوان زخمي عربستاني را که اکنون در بيمارستان بستري است در اين رابطه بازجويي کرده است.در پي وقوع اين انفجارها تدابير امنيتي بسيار شديدي در سراسر آمريکا اتخاذ شده است. اما به گفته مقام امنيت داخلي آمريکا هيچ نشانه و اطلاعاتي درباره تهديد تروريستي در دست نيست.

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: آمریکا ، انفجار ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار