عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز گفت: تقویت بدنه دانشجویی، بها دادن به فعالیت آنها و در اختیار قرار دادن تربیون‌های آزاد براي سلايق مختلف، تنور انتخابات را داغ و انگیزه جامعه را برای حضور در انتخابات بيشتر مي‌کند.

"رضا جلالی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تاثیرات دانشجویان در انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر آزاد، نخبه و امیدبخش برای آینده کشور می‌توانند در خلق حماسه سیاسی دیگر تاثیر گذار باشند.

وی به وظیفه مسئولان دانشگاه‌ها در قبال فعالیت‌‌هاي دانشجويي اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با نگاهی معتدل شرايط را براي نقش‌آفرینی دانشجویان در عرصه‌هاي گوناگون فراهم کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با بیان اینکه نقش پررنگ دانشجویان چاشنی مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: نشاط سياسي در دانشگاه منوط به درک متقابل مسئولان دانشگاه‌ها از سلایق مختلف دانشجويي است و اين تعامل قطعا تاثیرات قابل توجهی در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات خواهد داشت.

جلالی افزود: دانشجویان به دلیل دارا بودن روحیه کاوشگری و قدرت تحلیل در مسائل روز، به عنوان اولین قشر در جامعه مورد توجه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی قرار می‌گیرند.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه در جامعه، اعتمادسازی برای دانشجویان است، ابراز داشت: نامزدهاي انتخاباتي نبايد در راستاي اهداف سياسي خود از دانشجويان استفاده‌ ابزاری داشته باشند‌، چرا که سياسي کاري در دانشگاه فضاي رقابت سالم را از بين خواهد برد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بدنه دانشجویی، بها دادن به فعالیت آنها در آستانه انتخابات و در اختیار قرار دادن تربیون‌های آزاد براي سلايق مختلف، تنور انتخابات را داغ و انگیزه جامعه را برای حضور در انتخابات بيشتر مي‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار