سید حسن حسینی ارسنجانی، امسال با كتاب "مبصر كلاس هشتم" كه برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب است در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ سید حسن حسینی ارسنجانی در خصوص ارائه آثارش در بیست و ششمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران گفت: كتاب "مبصركلاس هشتم" كه برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب در بخش رمان نوجوان است از سوی انتشارات سوره مهر برای نمایشگاه آماده خواهد شد و امسال كتاب "زغال سرخ" را نیز با انتشارات شهرستان ادب قرارداد بسته ام و احتمال دارد كه از سوی انتشارات شهرستان ادب برای نمایشگاه آماده شود. 
موضوع كتاب "مبصر كلاس هشتم" به فضای مدارس و نظام آموزشی كشور در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره دارد.
حسینی ارسنجانی نویسنده استان فارس در ادامه به نگارش كتابی با عنوان "مرمره زخمی" اشاره كرد و گفت: در سال گذشته به اتفاق جمعی از شاعران و نویسندگان سفری را به تركیه داشتیم و از خانواده شهدای كشتی ماوی مرمره تركیه بازدید كردیم كه پس از بازگشت اقدام به نگارش سفرنامه ای با عنوان "مرمره زخمی" كرده ام و تقریبا 90 درصد كار این سفرنامه به اتمام رسیده است و بقیه آن در یكی دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
وی به دیگر كتاب های در دست چاپ خود اشاره كرد و گفت: دو مجموعه داستان "موش موجی" و "جوجه شب عید" را در دست انتشار دارم كه جوجه شب عید داستان های كوتاهی است كه در نشریات مختلف علی الخصوص مجله پیام ارسنجان استان فارس قبلا به چاپ رسانده ام و بنا داریم كه آن را در یك مجموعه داستان به چاپ برسانیم و موش موجی نیز یك سری مجموعه داستان است كه انشاء الله به چاپ خواهد رسید.
وی در خصوص ارزیابی اش از برگزاری نمایشگاه های بین المللی كتاب تهران، گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها كار بسیار خوب و شایسته ای است ولی زمان برگزاری این نمایشگاه ها برای ما نویسندگان شهرستانی همچنین معلمان، استادان، دانش آموزان و دانشجویان اصلا مناسب نیست .
نویسنده كتاب "مبصر كلاس هشتم" در ادامه اظهار كرد: اگر مسئولان فرهنگی كشورمان زمان دیگری را برای برگزاری نمایشگاه بین المللی انتخاب و یا این نمایشگاه را به صورت محدود و كوچكتر در تابستان برگزار می كردند به نظر می رسد بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و استادان دانشگاه ها كه در شهرستان ها حضور دارند می توانستند از آنها بهره مند شوند. 
وی در پایان سخنانش گفت: در مجموع برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كار بزرگ و سنگینی است و باید به دست اندركاران آن خسته نباشید گفت و همیشه كارهای بزرگ با نواقصی روبرو خواهد شد.
شایان ذكر است بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار