سایت های خبری و شبکه های مجازی در بخش الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران توان شرکت دارند.

"محمد صادق افراسیابی" مدیر نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در عرصه نشر الکترونیک شورای برنامه ریزی تشکیل دادیم که اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، فعالان عرصه نشر الکترونیک و مسئولان اتحادیه الکترونیک و دیجیتال در آن حضور دارند.
وی اظهار کرد: بخش الکترونیک در دو بخش فناوری های نوین که به صورت فناوریهای جدید در سطح دنیا به فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک می‌کند و بخش فرهنگ سازی را با پخش فیلم در زمینه چیستی های حوزه نشر الکترونیک و مصادیق و فوائد آن در امر فرهنگ مطالعه خواهیم داشت.
افراسیابی ادامه داد: نسل جوان ما مایل است که کتاب را بر روی موبایل خود داشته باشد و این جریان باید از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات جا بیفتد.
مدیر کمیته نشر الکترونیک تصریح کرد: بخش فناوری های نوین در حوزه نشر  الکترونیک، به اتحادیه ناشران دیجیتال و بخش فرهنگ سازی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران واگذار شده است.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ سازی در رابطه با فرهنگ مطالعه اقداماتی صورت دادیم و تمام کسانی که ایده هایی در این زمینه دادند می‌توانند آن را به صورت مکتوب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که همگام با نسل جوان به سوی کتاب و کتابخوانی پیش رویم که لازمه آن نشر الکترونیک است.
مدیر نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب تهران در رابطه با نکته مهم دیگری افزود: ما یک فرصتی در اختیار سایت های خبری دارای مجوز از معاونت امور مطبوعاتی کشور قرار داریم تا بتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند و به  دنبال آن شبکه مجازی کتابخوانان حرفه ای که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور راه اندازی شده نیز با تکمیل ثبت نام خود در نمایشگاه امسال توان حضور دارند.
وی بیان کرد: سایر شبکه های دیگر نیز می‌توانند پس از تکمیل اطلاعات خود در صورت وجود هرگونه مشکل یا مشورت برای تکمیل اطلاعات با شماره تلفن 88916474-8 در روز 17 فروردین تماس بگیرند.
افراسیابی در رابطه با شرکت های مطرح شرکت کننده در نمایشگاه های کتاب تهران اظهار کرد: مرکز تحقیقات نور از جمله شرکت های مطرح است که به طور قطعی ثبت نام شده است.
وی ادامه داد: شرکت داده های طلایی خلیج فارس ایرانیان، حوزه علمی اصفهان، شرکت کوثر رایانه، بخش الکترونیک مبتکران، شرکت یاسین امین قم، کتاب اول، شرکت جهان رایانه کوثر، شرکت مهرگان مهر نرم افزار، شرکت مهر ارقام ایرانیان و شرکت صافات ثمین از جمله شرکت های مطرح شرکت کننده در بخش الکترونیک نمایشگاه کتاب امسال هستند.
مدیر کمیته نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در زمینه اولویتهای شهرها در شرکت در نمایشگاه در حوزه بخش الکترونیک خاطرنشان کرد: تهران در اولویت اول شرکت کنندگان پس از آن قم در رتبه دوم و پس از آن شهرهای اصفهان، مرکزی و یزد و همدان و خراسان رضوی در رتبه سوم قرار دارند./ص
برچسب ها: شبکه ، نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار