رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به ارائه خدمات امدادی و واحد جوانان در موج اول تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: هلال احمر سوادکوه به 10 هزار و 236 نفر خدمات داده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جهانگیر آذری به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در دو بخش امداد و نجات و واحد جوانان به مسافران نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت امداد و نجات تا 17 فروردین و واحد جوانان تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به ارائه خدمات سرپایی به 203 بیمار و امدادرسانی به 11 تصادف جاده‌ای و اعزام 6 نفر به مراکز درمانی توسط جمعیت هلال احمر سوادکوه اشاره کرد و افزود: 82 نفر از مسافران در 4 پایگاه امداد جاده‌ای ارفعده، گدوک، دوگل و شیرگاه اسکان موقت یافته‌اند.

وی از خدمات‌رسانی 2 دستگاه موتور آمبولانس به 76 نفر در جاده‌های سوادکوه خبر داد و یادآور شد: یک دستگاه موتور آمبولانس در ورسک و یک دستگاه دیگر در پل سفید مستقر است و به صورت گشت به ارائه خدمات می‌پردازد.

آذری افزود: یک نفر نیز توسط خودرو ست نجات هیدرولیک هلال احمر سوادکوه از خودرو رهاسازی شده است.

مسئول کمیته امداد و نجات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه از راهنمایی 8 هزار و 159 نفر از مسافران نوروزی توسط اعضای جمعیت هلال احمر مستقر در کمپ‌های راهنمایی مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: 9 هزار و 514 نسخه بروشور معرفی نقاط دیدنی استان و شهرستان و 947 کیف کمک‌های اولیه نیز در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی از برپایی و ارائه خدمات اولیه به 150 نفر در ایستگاه‌های سلامت جنب هر چادر راهنمای مسافران خبر داد و گفت: در ایام نوروز شاهد پاسخگویی به سوالات دینی 125 مراجعه‌کننده به روحانی مستقر در پل سفید و مراجعه 368 نفر به خیمه نماز و استفاده 136 کودک از فضای ایجاد شده دوستدار کودک بوده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به بازدید 299 نفر از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و برگزاری مسابقات نقاشی اشاره و خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هلال احمر سوادکوه، اقدام به ایجاد ایستگاه صلواتی و توزیع نان و خرما کرده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از تداوم ارائه خدمات به مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
برچسب ها: گردشگران ، نوروزی ، امداد ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.