هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدتهاست که روی جام حذفی تمرکز کرده ایم و برای رسیدن به فینال مسابقات خیلی تلاش کردیم و باید قهرمان شویم.

محمد نوری هافبک تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم و به همین دلیل مدتهاست که تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشته ایم، تیم ما برای رسیدن به فینال جام حذفی خیلی تلاش کرد و تمام مجموعه باشگاه، تیم و هواداران بسیج شدند تا بتوانیم پله پله جلو بیاییم و به فینال برسیم و در بازی آخر هم باید موفق شویم و قهرماني را از ان خود کنيم.

وی افزود: پرسپولیس امسال مشکلات ریز و درشت زیادی داشت اما چون تیم بزرگی داریم، همه مسائل و مشکلات را فراموش کردیم و یکدل شدیم تا در جام حذفی نتیجه بگیریم که خدا را شکر تا اینجای کار موفق بوده ایم و به فینال مسابقات رسیدیم البته هنوز کارمان تمام نشده چون در جام حذفی فقط و فقط قهرمانی مهم است و غیر از قهرمانی هیچ نتیجه ای فایده ندارد، هدفمان اين است در فینال هم موفق شویم و دل هواداران را با این قهرمانی شاد کنیم.

وی در مورد سپاهان حریف  آنها در فینال جام حذفی گفت: سپاهان بدون تردید یکی از بهترین تیم های ایران است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، سپاهان تشکیلات، سازماندهی و برنامه ریزی بسیار خوبی دارد و حضور بازیکنان جوان و با تجربه در کنار کادر فنی کار بلد باعث شده که نتایج خوبی بگیرد من در این تیم بازی کرده ام و خوب می دانم که سپاهان چه شرایطی دارد و بازی کردن مقابل آنها چقدر سخت است. بردن سپاهان تحت هر شرایطی سخت است و مهم ترین بازی فصل ما مقابل آنها در فینال جام حذفی خواهد بود.

وی ادامه داد: سپاهان امسال در آسیا مثل سالهای قبل نبود و نتوانست نتایج خوب گذشته در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کند اما بازی کردن مقابل آنها تحت هر شرایطی سخت است سپاهان در آسیا هم بازی می کند و فشار زیادي روی آنهاست اما مطمئناً حضور در فینال جام حذفی و قهرمانی برای سپاهان هم ا نگیزه های زیادی به همراه  دارد و تلاش می کنند تا با بهترین شرایط وارد بازی فینال شوند و نتیجه بگیرند سپاهان فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و مطمئناً انها هم دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند اما شرایط ما هم به گونه ای است که باید قهرمان شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد اهمیت جام حذفی برای آنها گفت: امسال خیلی سختی کشیدیم تیم ما از شروع لیگ مشکلات بسیار زیادی داشت و نتوانستیم در لیگ در حد نام و اعتبار پرسپولیس ظاهر شویم اما در جام حذفی شرایط را تغییر دادیم چون بچه های ما انگیزه بالایی داشتند تا هم دل هواداران را شاد کنند و هم جواز حضور در آسیا را به دست آورند و به همین دلیل تمام تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم تا به فینال این مسابقات برسیم.

وی ادامه داد: به دلیل گلزنی مقابل ذوب آهن و  داماش در جام حذفی میگویند که من مرد سرنوشت ساز پرسپولیس بوده ام اما باید بگویم که همه مجموعه پرسپولیس در این موفقیت سهیم بوده اند و چون هم هواداران از ما حمایت کردند و هم کادر فنی و مدیران باشگاه تلاش کردند و هم بچه های تیم در درون تيم زحمت کشیدند و من فقط زحمات آنها را به ثمر رساندم.

شخصا دنبال القاب شخصی نیستم که بگویم من سرنوشت را برای پرسپولیس عوض کرده ام چون چنین مسائلی به تیم ضربه می زند همه ما برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم و نباید همه چیز به نام یک نفر تمام شود من فقط به این مساله افتخار می کنم که در موفقیت تیمم سهیم بوده ام و تلاش می کنم تا در بازی فینال مقابل سپاهان هم عملکرد خوبی داشته باشم تا پرسپولیس موفق شود و هواداران خوشحال شوند.

وی در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی در خرداد ماه 3 بازی سخت و بسیار مهم دارد که سرنوشت فوتبال ما در گرو آن است. در حال حاضر تمام انرژی فوتبال ما باید در تیم ملی جمع شود و همه کمک کنند تا تیم اول کشورمان موفق شود و  بتواند به جام جهانی برزیل صعود کند. صعود به جام جهانی از هر چیزی در حال حاضر برای فوتبال ما مهم تر است چون می‌تواند تضمین کننده یک نسل طلایی در فوتبال ما باشد اما اگر خدای ناکرده نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم، وضعیت فوتبال ما بسیار بد خواهد شد ما در جام جهانی آفریقای جنوبی هم حضور نداشتیم و اگر نتوانیم به جام جهانی برزیل هم برویم فوتبال ما ضربه جبران ناپذیری خواهد خورد.

وی ادامه داد: تیم ملی ویترین فوتبال هر مملکتی است و الان وظیفه ملی همه اهالی فوتبال و علاقمندان به این رشته است تا کمک کنند و انشاءاله تیم ملی موفق شود ما با یک اتحاد ملی توانستیم کره جنوبی را  در تهران شکست دهیم که نشان میدهد اگر همه با هم باشیم و یک عزم ملی وجود داشته باشد می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم امروز هم تیم ملی ما به یک عزم و اتحاد ملی نیاز دارد تا با کمک همه مردم و کارشناسان و حمایت مطبوعات و رسانه ها به جام جهانی برزیل صعود کنیم.

نوری در پایان گفت: من در گذشته شانس حضور در جام جهانی را نداشته ام اما خیلی دوست دارم که با تیم ملی در جام جهانی برزیل حاضر باشم و بازی کنم. حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و دوست دارم این شانس را داشته باشم که برای تیم ملی کشورم در جام جهانی بازی کنم./آق
برچسب ها: نوری ، پرسپولیس ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار