اظهار نظر انتخاباتی سرکرده منافقین، مخالفت مجلس با همايش انتخاباتي 100 هزار نفري آزادي، مقاومت بالاي نيروگاه بوشهر در مقابل سونامي سنگين، اختصاص بيش از 3 درصد بودجه تحقیقات صنعتی در کشور به نیروهای مسلح، برپایی ۸ رزمایش تخصصی نیروی زمینی در سال ۹۲ و زني كه تروریست‌های سوریه را آموزش می‌دهد از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


رسانه ملی از هیچ دستگاه نظارتی تذکری دریافت نکرده است
برنامه کلی رسانه ملی در خصوص جزئیات و نحوه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های صدا و سیما، هفته گذشته برای وزیر محترم کشور ارسال شده است.



لاريجاني تعدادي از مصوبات هيئت دولت را ملغي‌الاثر اعلام كرد
رئيس مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه‌اي به رئيس‌جمهور، تعدادي از مصوبات هيئت دولت را را ملغي‌الاثر و خلاف قانون اعلام كرد.



همايش انتخاباتي 100 هزار نفري آزادي شرعا و قانونا خلاف است/ مخالفت مجلس با اين همايش
رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان با بيان اينکه برگزاري همايش 100 هزار نفري دولت در استاديوم آزادي با بودجه بيت‌المال شرعا و قانونا خلاف است، گفت: حماسه سياسي در ورزشگاه آزادي محقق نمي‌شود بلکه با خدمت‌رساني بي‌منت محقق مي‌شود.



پرداخت يارانه 250 هزار توماني يعني 8 برابر شدن قيمت‌هاي فعلي/ افزايش كسري بودجه 92 به 86 هزار میلیارد تومان

توكلي در نشست بررسی کلیات بودجه سال 92 کل کشور با اشاره به دلایل مخالفت کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه 92 گفت:‌ كسري بودجه در لایحه بودجه سال 92 نیز به 86 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ دولت اکنون با قیمت‌های فعلی 28 هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کند و 45 هزار تومان به مردم می‌دهد اگر قرار باشد این 45 هزار تومان به 250 هزار تومان برسد باید 28 هزار میلیارد تومان 8 برابر شود و قیمت‌ها 8 برابر شود.



اقدام شوراي همکاري خليج فارس سياسي است‌/ مقاومت بالاي نيروگاه بوشهر در مقابل سونامي سنگين
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به مقاومت بالاي نيروگاه اتمي بوشهر در مقابل زلزله و حتي سونامي گفت: شوراي همکاري خليج فارس نبايد در امور داخلي کشور ايران دخالت کند.



انديشه برده‌داري هنوز از بين نرفته است/ امروز دنيا را نه بمب اتم بلكه اخلاق استعماري تهديد مي‌كند
رئيس‌جمهور با بيان اينكه برخي به گونه‌اي تبليغ مي‌كنند كه انرژي هسته‌اي معادل بمب اتم است در حالي كه اين يك دروغ بزرگ است، گفت: امروز دنيا را بمب اتم تهديد نمي‌كند بلكه اخلاق استعماري تهديد مي‌كند و کشورهايي مثل ايران كه مخالف اين رويه هستند به عناوين مختلف متهم مي‌شوند.



نماينده دولت فردا به ابهامات نمایندگان در مورد بودجه 92 پاسخ مي‌دهد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از پاسخگویی نماينده دولت به ابهامات و سوالات نمایندگان مجلس در مورد کلیات لایحه بودجه 92 کشور قبل از جلسه علنی فردا(سه‌شنبه) بهارستان خبر داد.



خاتمی بخشی از پیروزی خود را با تخریب به دست آورد/ هزينه کردن از منابع دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی خلاف قانون است
کاندیداي یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره برگزاری همایش 100 هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی گفت: اگر در برگزاری این همایش از منابع دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی هزینه شده باشد خلاف قانون است.



از حضور آرش ميراسماعيلي با هم‌تيمي‌هايش در فرمانداري تا ثبت‌نام فردي كه به دنبال كار بود
اولين روز ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر ور روستا با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود كه توجه به آن خالي از لطف نيست.




سليمي‌نمين: دوقطبي شدن انتخابات به نفع کشور نيست/ زيباكلام: مشايي بيايد آيت‌الله هاشمي و خاتمي هم مي‌آيند

مناظره صادق زيبا کلام‌، عبدالرضا داوري و عباس سليمي نمين بعداز ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.



واکنش جانشين فرمانده کل سپاه نسبت به مناقشات آمريکا و کره شمالی
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نسبت به مناقشات اخير و درگیری‌های لفظی ميان آمريکا و کره شمالی واکنش نشان داد.



اختصاص بيش از 3 درصد بودجه تحقیقات صنعتی در کشور به نیروهای مسلح
معاون ستاد کل نيروهای مسلح گفت: قصد داريم ۳/۵ درصد کل بودجه تحقیقات صنعتی در کشور را به نیروهای مسلح اختصاص دهیم که این مسئله تأثیر قابل توجهی در پیشرفت صنعتی و تحقیقاتی کشور و نیروهای مسلح خواهد داشت.



برپایی ۸ رزمایش تخصصی نیروی زمینی در سال ۹۲/ رونمایی 3 دستاورد مخابراتی، شبیه‌ساز و پدافند هوایی
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برپایی ۸ رزمایش تخصصی نیروی زمینی در سال ۹۲ و رونمایی سه دستاورد حوزه مخابراتی، شبیه‌ساز و پدافند هوایی در روز ارتش خبر داد.



اظهار نظر انتخاباتی سرکرده منافقین!
مریم رجوی در جمع عوامل این گروهک در فرانسه در خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران اظهار نظر کرد.



روسیه و چین موافق پذیرش حق غنی‌سازی، آمریکا در حال بررسی و فرانسه مخالف است
روسیه و چین پس از مذاکرات آلماتی 2 به پذیرش حق غنی‌سازی ایران متمایل شده‌اند، آمریکا در این‌باره در حال بررسی است، اما فرانسه همچنان به مخالفت با این موضوع ادامه می‌دهد.




زنی که تروریست‌های سوریه را آموزش می‌دهد + تصاویر
یکی از تروریست‌های سوری در خصوص مربی زن خود می‌گوید: وقتی که وی ابتدا به ما نزدیک شد، همگی بهت زده و مشکوک بودیم. درباره وی تحقیق کردیم و مطمئن شدیم که درست می‌گوید.



کاندیداها از سیاه‌نمایی خودداری کنند/ محکومیت مدعی انرژی‌درمانی به 33 ماه حبس
دادستان تهران گفت: انتخابات می‌تواند پرشور و گسترده برگزار شود به شرطی که کاندیدها از سیاه‌نمایی کشور خودداری کنند، نقد منصفانه انجام دهند و گزارشات خلاف‌واقع را منتشر نکنند و دستگاه قضایی نیز برای پاسداری و حمایت از قانون آمادگی کامل را دارد.



از توضيحات دادستان درباره اجراي حکم"مرتضوي" تا چرايي طولاني شدن پرونده "ستار بهشتي"
دادستان کل کشور در اولين نشست خبري خود در سال 92 توضيحاتي را در باب پرونده‌هاي "سعيد مرتضوي"، "ستار بهشتي"، "فاضل لاريجاني" و ... ارائه کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار