رییس ستاد انتخاباتی حزب اسلامی رفاه ایران گفت: در دوره‌های گذشته تقدیر شایسته‌ای از مردم بوشهر به عمل نیامده است و امیدواریم حزب رفاه ایران اسلامی بتواند نسبت به این عزیزان ادای دین کند که در این راستا در آینده برنامه‌های خود را اعلام می‌کند.

"حسین خورشیدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن اظهار تاسف از واقعه زلزله بوشهر، اظهار داشت: طی بازدیدی که  از منطقه زلزله زده بوشهر داشتم همکاری و نقش پررنگ همه نیروها برای یاری رساندن مشاهده شد.

رییس ستاد انتخاباتی حزب اسلامی رفاه ایران بیان کرد: از سپاه پاسداران برای تلاش‌های مجدانه در جهت رفاه حال آسیب دیدگان بوشهر قدردانی می‌کنم.

 وی تاکید کرد: در دوره‌های گذشته تقدیر شایسته‌ای از مردم بوشهر به عمل نیامده است و امیدواریم حزب رفاه ایران اسلامی بتواند نسبت به این عزیزان ادای دین  کند که در این راستا در آینده برنامه‌های خود را اعلام می‌کند.

رییس ستاد انتخاباتی حزب اسلامی رفاه ایران درارتباط با فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش خاطرنشان کرد: هفته آینده نشست انتخاباتی حسن الله وردی نژاد کاندیدای مورد نظر این حزب در انتخابات ریاست جمهوری در کرمان برگزار می‌شود.

 انتهای پیام /
برچسب ها: انتخابات ، بوشهر ، حزب ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار