در بخشي از بيانيه حزب اسلامي رفاه ايران آمده است، مشکلات اقتصادی امروز ما ارثیه ناکارآمدی برخی از مسئولین پیشین است. فقر و فساد و تبعیض به بهترین روش ممکن باید مدیریت و اصلاح شود تا مردم به رضایت‌مندی برسند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  جلسه انتخاباتي عصر روز گذشته (پنجشنبه) حزب اسلامی رفاه ایران با انتشار بيانيه‌اي به پايان رسيد.
 
متن کامل بيانيه تصويب شده در این جلسه به شرح زیر است:

تکلیف روشن است،حماسه سیاسی و اقتصادی تکلیف را برای ملت ما روشن کرده است؛ اینکه بهترین گزینش را برای انتخابات آتی داشته باشیم این تکلیف لبیک به مقام عظمای ولایت خواهد بود و ما اعتقاد داریم که گذشته چراغ راه آینده است.
 
مشکلات اقتصادی امروز ما ارثیه ناکارآمدی برخی از مسئولین پیشین است. فقر و فساد و تبعیض به بهترین روش ممکن باید مدیریت و اصلاح شود تا مردم به رضایت‌مندی برسند.   
 
حماسه سیاسی در سال 92 دشمنان نظام‌ را باید یاس و ناامیدی روبرو خواهد کرد.
 
محرومیت زدایی افتخاری است که در برنامه‌های آقای الله‌وردی‌نژاد  به آن توجه کامل شده است و یکی از مهمترین دغدغه‌های به حق ملت فقر و بیکاری است؛ ولی شکوفایی ایرانی دور از ذهن نیست و این جز با کار و تلاش صادقانه میسر نمی‌شود.   
 
الله وردی‌نژاد در روزهای آتی با آقایان ولایتی، قالیباف و نیکزاد دیدار خواهند داشت و در خصوص انتخابات به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.   
 
البته نگرانی نیز وجود دارد که در نشست‌های انتخاباتی حزب اسلامی رفاه ایران صراحتا اعلام خواهد شد و آن هم بحث پرهیز از شعارزدگی است زیرا معتقدیم باید به عمل به جنگ فقر و بیکاری رفت. کارنامه درخشان کاندیداها می‌تواند در انتخاب آنان حرف اول را بزند   
 
لازم به ذکر است؛ نشست انتخاباتی حزب اسلامی رفاه ایران هفته آینده از کرمان آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام//  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار