عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: دولت و مجلس بايد از "اقتصاد مولد"حمايت کنند تا شاهد کاهش قيمت‌ها به‌ويژه قيمت خودرو باشيم.

"کمال‌الدين پيرمؤذن" نماينده اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصميم‌گيري مسئولان و صاحبان صنايع براي کاهش قيمت خودرو در کشور گفت: طي اولين جلسه‌اي که کميسيون صنايع و معادن مجلس با وزير صنعت، معدن و تجارت داشت بر اين مهم تاکيد شد که صنعت خودروسازي يکي از اشتغال‌زاترين صنعايع کشور بوده و بنابراين بايد مورد حمايت قرار گيرد.

وي در ادامه افزود: بايد به توليدات داخلي به‌ويژه توليدات خودرو بها دهيم تا به "اقتصاد مولد" دست يابيم.

نماينده اردبيل، نمين و نير با تاکيد بر حمايت اعضاي کميسيون صنايع و معادن مجلس از توليد خودروی داخلي تصريح کرد: اين کميسيون به واسطه مردم در تلاش است تا با تدوين قوانين از خودروسازان داخلي حمايت کرده و در نتيجه با افزايش قيمت خودرو مواجه نشويم.

وي افزود: متاسفانه کاهش قيمت خودرو را صاحبان اين صنعت قبول نکرده‌اند، لذا قرار است تا کميسيون صنايع و معادن مجلس با صاحبان خودرو جلساتي را در اين خصوص داشته باشد.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطرنشان کرد: دولت و مجلس بايد از "اقتصاد مولد"حمايت کنند تا شاهد کاهش قيمت‌ها به‌ويژه قيمت خودرو باشيم و مردم نيز بتوانند کاهش قيمت‌ها را لمس کنند.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار