فرمانده دانشگاه بقیةالله سپاه گفت: برنامه‌هايی طولانی‌مدت برای پیشرفت در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی داریم. تحریم‌های دشمن حرکت ما را افزایش و سرعت بخشیده است؛ اگر ما پیرو ولایت باشیم و خودمان را فراموش کنیم حتماً فتح بزرگ دست‌یافتنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "اصلانی" در چهارمین همایش جشنواره باقرالعلوم(ع) که پیش از ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان بقیةالله برگزار شد، گفت: در دانشگاه علوم پزشکی با تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد وظیفه خود می‌دانیم که با تلاش و همت بالا کاری کنیم که برای سپاه افتخارآفرین و برای کشور الگو باشیم، چرا که اگر این‌گونه نباشیم در اصل به امام راحل و شهدا جفا کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: ما در این دانشگاه احساس مسئولیت خطیری می‌کنیم و با تلاش فراوان به موفقیت‌های خوبی در تمام عرصه‌ها از جمله پژوهش دست یافته‌ایم، اما این را حرکت اولیه و ابتدایی خود می‌دانیم.

سردار اصلانی تصریح کرد: ما داعیه رهبری جهان را داریم، شیعه و پیرو علی ابن ابیطالب(ع) باید این‌گونه باشد. دید ما دید جهانی است، بنابراین عطش حرکت در ما هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌هايی طولانی‌مدت برای پیشرفت در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی داریم. تحریم‌های دشمن حرکت ما را افزایش و سرعت بخشیده است؛ اگر ما پیرو ولایت باشیم و خودمان را فراموش کنیم حتماً فتح بزرگ دست‌یافتنی خواهد بود.

سردار اصلانی افزود: حرکت‌های پژوهشی در دانشگاه بقیةالله آغاز شده و تهدیداتی نیز وجود دارد که باید مراقب آن باشیم و آن‌ها را رصد کنيم تا آفت‌های آن را بگیریم.

فرمانده دانشگاه بقیةالله تصریح کرد: تحقیقات به‌طور طبیعی به تولید محصول می‌انجامد که در نهایت به تولید و ثروت می‌رسیم.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: اصلانی ، جشنواره ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار