صادقیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به آغاز طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه از ابتدای پل سفید تا تونل شیرگاه از 2 سال پیش تاکنون افزود: از سال 86 تاکنون در دو منطقه حادثه خیز "سرخکلا" و "بالازیراب" شاهد وقوع بیش از 50 تصادف با بیش از 20 کشته بودهایم.
شهردار زیراب با تاکید تصریح کرد: حدود دو پنجم جمعیت شهر زیراب در مناطق الحاقی بالازیراب و سرخکلا که ورودی و خروجی شهر را تشکیل میدهند، زندگی میکنند و این دو نقطه از مهمترین نقاط حادثهخیز شهر زیراب است.
وی خواستار انجام عملیات راهسازی در مناطقی که معارض ندارد، شد وگفت: دست اندرکاران طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه پس از دو سال از آغاز طرحچهار بانده شدن محور هنوز نتوانستهاند تملک زمینهایی که شامل اعیان و عرصه حریم طرح میشود را تملک کنند.
صادقیان به وجود ادارات و نهادهای مختلف خدماتی و مورد مراجعه مردم در حاشیه محور سوادکوه در شهر زیراب و وقوع تصادف فوتی و جرحی در آن اشاره کرد و افزود: وزارت راه و مجریان طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه،تمهیداتی را برای افزایش امنیت رفت و آمد شهروندان اتخاذ کنند .
وی به پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب برای حل مشکلات مربوط به محور سوادکوه اشاره وتصریح کرد:مشکل مالی به عنوان مهمترین مانع اجرایی شدن طرح اعلام میشود ولی امنیت عبور و مرور شهروندان باید در اولویت برنامه ریزیهای مسئولان قرار گیرد.
بگفته شهردار زیر آب جاده موجود در محور سوادکوه برای حجم مسافران جوابگو نیست و مسدود شدن محورهای مواصلاتی دیگر مازندران به این مشکلات می افزاید./ب