رییس انجمن سپک تاکرا گفت: از اینکه فدراسیون جهانی برای نخستین بار از تیم ملی رگو ایران برای حضور در لیگ جهانی دعوت کرده، خوشحال هستم و ما در تلاش هستیم با قدرت در این مسابقات معتبر حضور یابیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سهراب آزاد اضافه کرد: این بهترین فرصت طلایی برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی 2014 است و ما در لیگ جهانی می توانیم بیش از پیش، پتانسیل تیم خود را مورد سنجش قرار دهیم.

نایب رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا در ادامه گفت: دعوت از ایران یک موفقیت بزرگ است و طبعا موفقیت تیم ملی ما در دو سال اخیر بویژه مسابقات جهانی سال 2012 باعث شد تا این مهم از قوه به فعل در آید.

مهمترین دلایلی که این شانس به سپک تاکرا ایران داده شده تا در این رقابت ها حضور یابد می تواند حضور قوی در کنفدراسیون جهانی و آسیایی توسط نمایندگان ایران باشد.

وی افزود: همیشه سعی کرده ام از حق سپک تاکرا ایران در اجلاس مختلف دفاع نمایم و باید از "علی فولادی راد" عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی و آسیایی هم تشکر کنم که با درایتش همیشه در اجلاس مهم بین المللی باعث شده تا سپک تاکرا ایران به حق واقعی اش برسد.
نباید این را فراموش کرد که ایران از سال 2013 در دسته برتر رقابت های جهانی حضور خواهد یافت جایی که 6 تیم برتر جهان حضور دارند.البته در نامه دبیر کل فدراسیون جهانی به بنده، برگزاری لیگ منظم اقایان و بانوان در ایران هم یکی از پوئن هایی بوده که باعث شد تا ایران به لیگ 12 تیمی جهان دعوت شود.

رییس انجمن سپک تاکرا ایران افزود: جا دارد از زحمات "محمد علیپور" ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و تمامی همکارانشان در این فدراسیون و "بهرام افشار زاده" دبیر کل محترم کمیته ملی المپیک ج.ا.ا کمال تشکر را داشته باشم که با حمایت های خود همیشه و در همه حال یار و یاور رشته جوان و رو به رشد سپک تاکرا بوده اند.در همین جا دست تک تک عزیزان در خانواده سپک تاکرا را که با زحمات و تلاش های خود باعث شده اند تا این رشته نه تنها در کشور اسلامی عزیزمان رشد کند بلکه در جهان هم باعث افتحار ایران و ایرانی شود به گرمی بفشارم و امیدوار باشم که با ادامه این روند بتوانیم در بازی های آسیایی 2014 از 24 مدال رشته سپک تاکرا در این رقابت ها تعدادی قابل توجه را نیز ما به دست آوریم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار