در حالي كه راديوفردا به دفعات از تاثير گذاري تحريم ها ( به زعم خويش ! ) و مشكلات اقتصادي بوجود آمده در كشور ابراز رضايت و خوشحالي كرده است ، در نفاقي آشكار براي وضع معيشتي كارگران اشك تمساح مي ريزد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در حالي كه راديوفردا به دفعات از تاثير گذاري تحريم ها ( به زعم خويش ! ) و مشكلات اقتصادي بوجود آمده در كشور ابراز رضايت و خوشحالي كرده است ، در نفاقي آشكار براي وضع معيشتي كارگران اشك تمساح مي ريزد .
بر همين اساس رسانه ي درباري آمريكا و سازمان سيا از يك سو نسبت به تلاطم هاي اقتصادي اخير در كشور و برخي مشكلات اقتصادي بوجود آمده به شدت ابراز خرسندي كرده و آن را تاثير گذاري موفق تحريم ها مي داند ولي از سوي ديگر با گستاخي و وقاحت هر چه تمام تر كه ريشه در نفاق و حقه بازي اين راديو دارد ، خود را نگران وضع معيشتي كارگران معرفي مي كند و در گزارش هايي كه به اين موضوع اختصاص مي دهد ، نظام را آماج حملات خود قرار داده كه چرا كارگران زير خط فقر هستند ؟!
البته هيچ شكي نيست كه بايد به حقوق اين قشر زحمتكش رسيدگي شود ولي در اين باره بايد به اين نكته توجه كرد :
اگر راديوفردا مدعيست كه مشكلات اقتصادي اخير در كشورمان تاثير مستقيم و موفقيت آميز تحريم هاست ، پس عامل مشكلات معيشتي كارگران هم همين مسئله بوده يا حداقل نقش مستقيم داشته است . لذا اين رفتار دوگانه و متناقض و البته فريبكارانه ي راديوفردا به هيچ وجه قابل توجيه نيست كه از يك سو از تحريم ها حمايت مي كند و آن را موثر قلمداد مي نمايد و از سوي ديگر براي كارگران دل مي سوزاند و سعي در محبوب كردن خود نزد آنان دارد .
البته يكي از شگرد هاي هميشگي راديوفردا پاك كردن صورت مسئله و انحراف افكار عمومي بوده كه در پس همه ي اخبار و گزارش هاي اين راديو مي توان به آن پي برد .
برچسب ها: کارگران ، وبگردی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.