جودوکار وزن 73 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت: چندماه سخت مشغول تمرین هستیم و به امید خدا برای کسب بهترین مدال راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سعید ملایی با 21 سال سن نزدیک به 10 سال است که در رشته جودو فعالیت می کند. وی شاگرد حسن زاده است و دو برنز جوانان آسیا و چهار مدال نقره از رقابتهای بین المللی ترکیه ، تونس ، باکو و تهران را در کارنامه دارد.

اين جودوکار که 4 سال سابقه عضویت در تیم های ملی را دارد در خصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: چندماهی است که در اردوی تیم ملی حاضر هستیم و با برنامه های کادر فنی سخت تمرین می کنیم و اکنون در شرایط بدنی خوب هستیم. به امید خدا با 2 سه جلسه تمرین در شهر محل برگزاری و هماهنگی با آب و هوا و همچنین اختلاف ساعت بین تهران و بانکوک به آمادگی مطلوب دست خواهیم يافت.

ملایی افزود: بعد از کسب دو مدال آسیایی در رده جوانان می خواهم در رده بزرگسالان نیز موفقیت های خود را تکرار کنم. هدف من نفر اول شدن در وزن 73 کیلوگرم  است و این مهم میسر نمی شود مگر با کسب مدال در بانکوک ، از همه توان خود برای تحقق این هدف استفاده خواهم کرد.

این عضو تیم ملی در خصوص رقبای خود در این دوره از مسابقات گفت: برخی از بهترین هاي دنیا در این وزن از کشورهای آسیا هستند، جودوکاران مغولستان، کره جنوبی و ژاپن حریفان اصلی من هستند و هر چند نباید از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان هم غافل بود. البته من تا حدود زیادی با نحوه کار آنها آشنا هستم و تلاش می کنم مبارزات خوبی را به نمایش بگذارم.

این جودوکار ملی پوش که ادامه تحصیل را یکی از بزرگترین اهداف خود در زندگی می داند در پایان گفت: آرزوی بزرگ من در دنیای ورزش کسب طلای المپیک است و برای رسین به این هدف خود با هر مشکلی و حریف مبارزه می کنم تا با پشتوانه دعای خیر پدر و مادرم به خواسته خود برسم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار