نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین،حماس، خبرهای منتشر شده مبنی بر تاخیر در مذاکرات فتح و حماس برای تشکیل دولت وحدت ملی را نادرست خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری محیط ; موسی ابومرزوق با انتشار نوشته ای در برابر انتشار خبرهایی موضع گیری کرد که در آنها آمده است در دیدار روز چهارشنبه ابومرزوق با عزام احمد، رئیس گروه مذاکره کننده جنبش فتح در پرونده آشتی ملی، دو طرف توافق کردند مذاکرات تشکیل دولت به مدت دو هفته به تاخیر بیفتد.

ابومرزوق نوشت:‌« این خبرها نادرست است و دیدارم با عزام احمد یک دیدار معمولی و عمومی بود که صحبت خاصی در آن مطرح نشد، قرار است پس از برخی مقدمه چینی ها برای انتخابات در فلسطین، بار دیگر مذاکرات آغاز شود».

در این نوشته آمده است: برخی تاخیر در اجرای آشتی ملی را به انتخابات داخلی جنبش حماس ارتباط داده اند در شرایطی که چنین ارتباطی درست نیست .

وی سیاست حماس را در زمینه آشتی ملی ثابت و بدون تغییر اعلام کرد و افزود:‌«‌حماس به تمامی توافقاتی که تاکنون با جنبش فتح و دیگر گروه های فلسطینی داشته است پایبند است».ابومرزوق تصریح کرد:‌« ادامه شکاف داخلی به زیان فلسطین و همه گروه های فلسطینی است و به نظر می رسد برای پایان دادن به شکاف داخلی به اندازه کافی توافقنامه به امضای گروههای فلسطینی رسیده است».

                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار