فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی «پرندگان آزاد»، «نامه ای به خواهرم»، «کوچه رهایی»، «کودک مادر » ، «سیب وسلما»،یکشنبه ۲۵ فروردین ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ازشبکه ­های سیما روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۸ صبح انیمیشن«پرندگان آزاد » به کارگردانی دنیل دی فلیپووگوستاوو جیانی ، محصول سال ۲۰۱۰ آرژانتین ازشبکه دوسیما روی آنتن می رود. 
داستان درمورد پرنده ای به نام جک است که عاشق پرنده زیبایی به نام فیتو می شود ،در حالی که فیتو هیچ علاقه ای به جک ندارد و قیافه او را مسخره می کند. یک روز وقتی فیتو در حال پرواز در جنگل بود. افرادی از طرف کمپانی  پورتاس  او را شکار می کنند و برای به نمایش گذاشتن رقص و آواز ، او را به شرکت تحویل می دهند . فیتو از شرکت فرار می کند و با سختی زیاد 
... 
**************************** 
روزیکشنبه ۲۵  فروردین ماه ساعت۱۷:۳۰ فیلم تلویزیونی«نامه ای به خواهرم » به کارگردانی سعید اسدی وتهیه کنندگی محسن پیریایی ازشبکه دوسیما پخش می شود. 
داستان فیلم با بازی زنده یادعسل بدیعی و دانیال حکیمی ، شروع زندگی پسرخاله و دخترخاله ای به نام ثمین را به تصویر می کشد که بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل راهی خارج از کشور هستند. برادر ثمین در سالهای جنگ مفقودالاثر شده و بعد از گذشت این سالها ثمین که قصد ازدواج و ترک ایران را دارد، به زعم کمیته تفحص جسد برادرش پیدا شده بگونه ای که شناسایی آن مشکل است .همسر ثمین که پسرخاله اش نیز می باشد برای شناسایی انتخاب می شود، که ... 
**************************** 
فیلم تلویزیونی« کوچه رهایی» به کارگردانی محسن یوسفی وتهیه کنندگی مهدی علی نقی پور، شنبه ۲۴فروردین ماه ساعت ۲۰ ازشبکه سه سیما پخش می شود. 
دراین فیلم خواهید دید: امير پسر جواني است که به علت رفع مشکلات مالي و وسوسه دوستش دست به دزدي ميزند . در جريان دزدي از منزل، پليس در جريان قرار گرفته و او و دوستش فرار مي کنند . دوستش در جريان فرار کشته مي شود و امير هم به منزل  دکتر جواني پناه مي برد . در جريان اين آشنايي دکتر به امير کمک مي کند تا در مسير جبران اين خلاف قرار بگيرد و اين رابطه 
... 
حسن جوهر چی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی  ومینا نوروزی فردراین فیلم نقش آفرینی کرده اند. 
گفتنی است، فیلم تلویزیونی« کوچه رهایی» صبح روزیکشنبه ساعت ۱۱ ازاین شبکه بازپخش می شود. 
**************************** 
فیلم تلویزیونی« کودک مادر» به کارگردانی متین بابایی وتهیه کنندگی رحمان رضایی، یکشنبه ۲۵فروردین ماه ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش می شود . 
فیلم سینمایی « کودک مادر » محصول سال ۱۳۹۱ مرکز سیما فیلم براساس داستان زندگی فردی است که به علت مرگ مغزی در بیمارستان بستری بوده و مادر با تمام وجود از او مثل زمان کودکی مراقبت می کند. 
آهو خردمند، سودابه بیضایی وامیر یل ارجمند دراین فیلم  درژانرخانوادگی ومعناگرا به ایفای نقش پرداختند. 
**************************** 
فیلم سینمایی « سیب و سلما»به کارگردانی حبيب اله بهمني، یکشنبه ۲۵ فرورودین ماه ساعت۲۰:۳۰ ازشبکه چهارسیما پخش می شود . 
درخلاصه داستان فیلم آمده : پسر جوانی که در روستایی زندگی می کند، برای درس طلبگی به شهر می رود و بعد از مدتی دوباره به ده بر می گردد. او با پیشنهاد پدر و مادرش به خواستگاری دختر خاله اش که در دهی دیگر زندگی می کند، می رود. در بین راه با اتفاقات و آدمهایی روبرو می شود  ،او یک روز بر حسب اتفاق  سیبی را که در جوی آب  افتاده می‌خورد و پس از خوردن سیب 
به دنبال مالک اصلی سیب و طلب رضایت از او است .. . 
فیلم سینمایی « سیب و سلما »با بازی جعفر دهقان ، سيدمحمدهادي ديباجي وسوگل قلاتيان درژانرمعناگرا ودرام درسال ۱۳۹۱ ساخته شده است . 
**************************** 
فیلم سینمایی « سفر كارول» به کارگردانی امانوئل يوريب ،محصول سال ۲۰۰۲ اسپانيا و پرتقال ، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۹ صبح درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می رود. 
داستان فیلم سینمایی« سفر كارول» با بازی كلارا لاگ ،  ژان جوزه بالستا و آلوارو دي لانا ازاین قراراست که : دختر نوجواني به همراه مادرش از آمريكا به سرزمين مادري اش اسپانيا مي رود . مادر رو به مرگ است، اما دخترك چيزي نمي داند و پدر هم درگير جنگ است. در دهكده با بچه هاي دهكده دوست مي شود . بعداز مرگ مادرش به خانه خاله اش فرستاده مي شود،اما نمي 
تواند دوام بياورد و نزد پدر بازمي گردد . 
**************************** 
فیلم تلویزیونی « نگین » به کارگردانی احمد معظمی ،روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰از شبکه تهران پخش می شود . درخلاصه داستان فیلم آمده :نگين دختر جواني كه مشكل مالي دارد تصميم مي گيرد به هر طريقي شده پول به دست بياورد . در يك شرط بندي بين او و دو دوست خلافكارش ( مهناز و محبوبه ) ، او چادر به سر كرده وبه داخل يك خيريه مي رود تا بتواند از آنها پول به دست بياورد. نگين وارد خيريه شده و سراغ خانم معيني مسئول خيريه مي رود ودر نهايت خانم معيني يك انگشتر به او مي دهد و مي گو يد  ... 
امیر محمد زند ، حدیث امیر امینی، بهار کاتوزی ، جمال اجلالی وساغر عزیزی دراین فیلم به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ایفای نقش کرده اند. 
**************************** 
فیلم تلویزیونی « ساعت گیج زمان » به کارگردانی  فرزاد موتمن ،ساعت ۲۰:۴۵ یکشنبه  ۲۵ فروردین ماه از شبکه تهران پخش می شود . 
دراین فیلم بابازی رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، شمسی فضل‌اللهی، فاطمه طاهری و عاطفه جمالی می بینیم : سایه که به غیر از پیشرفت در کارش به چیز دیگری نمی اندیشد، در پی اتفاقی که رخ می دهد قصد جدایی از همسرش را دارد. به یکباره چندروز برایش مکررا تکرار می شود. او بالاخره متوجه اشتباهاتش می شود و دست از لجاجت و جدایی از همسرش برمی دارد . 
فیلم تلویزیونی « ساعت گیج زمان » ازتولیدات سال ۱۳۸۸ مرکزسیما فیلم است. 
**************************** 
فیلم تلویزیونی «نشانه ها »به کارگردانی یاسرطالبی  و تهیه کنندگی میترا روحی منش، یکشنبه ۲۵فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود. 
درخلاصه داستان فیلم درژانر خانوادگی ومحیط زیست آمده : قاچاقچیان چوب در حال نابودکردن جنگل هستند وموجب شش قتل شده اند. حداد جنگلبان که همسرش به نوعی قربانی قاچا ق شده با دخترش عشا زندگی می کند. عشا عاشقانه جنگل را دوست دارد وبا درختان پیوندی معنوی برقرارکرده است.  درادامه داستان سرگرد مروارید به دنبال قاچاقچیان به تفحص می پردازد وبا حداد همراه می شود. 
**************************** 
فیلم سینمایی«آقای لازار »به کارگردانی فیلیپ فالاردو ، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰:۱۵ ازشبکـه آموزش سیما پخش می­شود . 
درخلاصه داستان فیلم آمده :با استعفای مارتين معلم يك دبستان در كبك كه باعث افسردگي شديد دانش آموزان مي شود، بشير لازار يك معلم مهاجر الجزايري داوطلب استخدام در مدرسه و جانشيني مارتين مي شود. بشير از ابتدا در تطبيق  با سيستم آموزشي مدرسه مشكل دارد و مدیر چند بار به آن تذكر مي دهد.از سوي ديگر او گذشته اش را نیز از همه پنهان كرده است. 
فیلم سینمایی«آقای لازار »محصول سال ۲۰۱۱ کانادا درژانراجتماعی ساخته شده است. 
************************* 
فیلم سینمایی ، تلویزیونی وانیمیشن « سکوت خدا» ،«درچشمان خرس »،« پدر»،«میم الف دال ر (مادر) » ،« حادثه درشین جوکو   » و« عنکبوت یخی » یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۳:۱۵، ۱۵  ،۱۷   ، ۱۹ ، ۲۱ و۲۳   ازشبکه نمایش پخش می شود . /ي2
برچسب ها: فیلم ، سینما ، شبکه سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار