سر كلانتر نهم پليس پايتخت گفت: ماموران اطلاعات اين سركلانتري توانستند گروهي از سوداگران مسلح را كه در يك گاوداري به بسته بندي شيشه مي‌پرداختند، شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ خليل شهبازي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: عوامل تخصصي و اطلاعات اين سركلانتري توانستند از فعاليت گروهي از سواداگران مسلح كه در يك گاوداري در موقعيت قلعه نو به تهيه و بسته بندي مواد مخدر روانگردان مي‌پرداختند، آگاهي يابند.
سر كلانتر نهم پليس پايتخت در ادامه اذعان داشت: در اين راستا عوامل اين حوزه با جمع آوري اطلاعات و زير نظر گرفتن تردد اعضاي اين باند به هنگام شب در زماني مناسب به همراه نيروي كمكي و اخذ دستور از مقام قضايي وارد گاوداري شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در اين راستا ماموران بدو ورود توانستند 3 متهم را به نام‌هاي حسين، كاظم و احسان كه اقدام به فرار كرده بودند، دستگير كنند.
وي خاطر نشان كرد: در نهايت ماموران پس از ضبط مقاديري قابل توجه مواد مخدر از نوع شيشه و همينطور وسايل بسته بندي مواد مخدر در بازرسي از اتاق استراحت متهمان موفق شدند در زير كلاه كه در گوشه‌اي از اتاق افتاده بود يك كلت كمري و دو خشاب با تير جنگي كشف كنند.
لذا متهمان جهت بررسي بيشتر به كلانتري انتقال داده شدند./

برچسب ها: شیشه ، طعم ، شیر ، پاستوریزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار