باند سارقان معتاد پس از سرقت موتورسيکلت ، به صورت رايگان آنان را به مواد فروشان سطح پايتخت اهداء مي‌کردند.

سرگرد عطاءالله سينکايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: فردي به نام "عزيز" 36 ساله سراسيمه در ساعت 15، روز گذشته به کلانتري مراجعه کرد و اظهار داشت: که از صبح موتورسيکلتش را به فردي به نام "کرامت" که از دوستانش است به طور قرض داده و در حال حاضر متوجه شده که دوستش موتوسيکلت را به سرقت برده است.
رييس کلانتري 151 يافت‌آباد در ادامه اظهار داشت: به دنبال اين موضوع و راهنمايي مالباخته در خصوص مناطق احتمالي وجود سارق بلافاصله ماموران تخصصي اين يگان اقدامات گسترده خود را آغاز کردند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: در اين خصوص ماموران شب گذشته در کليه مناطق احتمالي حضور متهم به کمين نشستند و در نهايت متهم فراري را در ساعت 7 صبح روز جاري در خيابان خليج فارس با همان موتور سيکلت ربوده شده رويت کردند.
وي افزود: ماموران با هوشياري به تعقيب نامحسوس متهم پرداخته و متوجه شدند که وارد يک پاتوق سارقان در همان محدوده شد.
 سرگرد عطاءالله سينکايي اذعان داشت: ماموران پليس فاتب به دليل حساسيت موضوع به طور نامحسوس و با لباس مبدل وارد پاتوق سارقان که يک گاراژ بود، شدند.
رييس کلانتري 151 يافت‌آباد در ادامه گفت: پس از ورود ماموران به پاتوق متوجه شدند که سارقان معتاد دور يکديگر جمع شدند و در حال خريد و فروش اموال مسرقه از جمله موتور سيکلت و تلفن همراه هستند.
وي تاکيد کرد: ماموران با هماهنگي مرکز پيام به عمليات نامحسوس خود ادامه دادند و با حضور در جمع سارقان متوجه شدند که متهمان موتورسيکلت ها را به صورت رايگان در اختيار توزيع کنندگان مواد مخدر قرار مي دهند و همچنين تلفن‌هاي همراه را که ارزش بيش از 10 ميليون ريال داشتند به مبلغ 100 هزار ريال به فروش مي‌رساندند.
اين مقام مسيول انتظامي در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت با رسيدن نيروي پشتيباني ماموران با يک اقدام ضربتي توانستند 7 متهم اصلي را که 2تن از آنها مواد فروش بودند دستگير و به مقر انتقال دهند.
گفتني است که ماموران در پاکسازي از محل ده ها موتورسيکلت و گوشي همراه گشف و ضبط کردند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار